Gå til innhold

Hvor langt har du klokket skjermkorte ditt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSI 7800GTX @ stock kjøling --> 491mhz core,1.41ghz mem

 

Vil eg tjene noe på å ta av denne kjølinga, rense core og hive på litt AS5? Evt bytt til en annen løsning? Kortet er så nytt at eg vet ikkje om eg tør :!: Hadd en giant heatpipe prosjekt med mitt gamle R9700Pro, det gjikk kanon da men hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

ja tror ikke det fins noen annen kjøler. og jeg gleder meg til Arctic Cooling VGA Silencer kommer. en venn av meg sier at jeg bare er veldig heldig. men så har jeg jo det bare 18-25 grader inni kabinett kommer litt ann på været

 

/off topic: er det muligå øke volten for å få det mer stabilt (større hastigheter)

 

edit: slippe dubbel post

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ja bruk riva tuner og klokk test bruk og så gjør du det samme i gjen og i gjenn helt til dui har det slik du vil ha det

Jeg bruker rivatuner. med experttool får jeg ikke lov til å klokke lenger enn 350/850. Når jeg prøver å stille core høyere enn 370 i rivatuner får jeg en feilmelding om at driveren ikke liker det jeg driver med. Samma skjer når jeg stiller minnet over en viss grense.

fkkdriver.jpg

Lenke til kommentar
Hei :)..

 

kjører ett Gforce fx 5800 v9990.

original frekvensene er på 400/800...

min konfigurasjon er 493/916....

 

dreger Bf2 på mx grafikk uten hakking :D

kjører amd 2500+ 512mb ram osv...

 

får 43700 på Aquamark 3 :D:innocent:

oppløsning??

jeg har 6800le, p4 2,66ghz og 1 gb ram og det hakker hos meg i 1024*768, så jeg vet ikke helt om jeg tror deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...