Tjuls Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) hvilken tilkobling til antenne er det på dette accesspunktet ? skal ha ekstern antenne og finner ikke dette noen steder... snakker om denne og er det noen som har noen tips til hvilke PCI trådløse kort jeg burde velge? trenger god dekning. Endret 15. juni 2005 av Tjuls
netphreak Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 RP-TNC male passer i WAP54G. Ikke store utvalget i Norge, du kan evt. kjøpe pigtail (overgang) hos f.eks. www.wlansupply.no Tips - kjøp på www.ebay.com - det tar en uke lenger tid før du får den, men det blir billigere. Vet ikke hva slags antenne du ønsker deg da.
Tjuls Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 å få tak i er ikke noe problem.. ikke pris heller egentlig. det er til jobben, så ebay er uaktuelt. jeg lurte bare på om jeg kunne gå for noe på komplett, eller om jeg måtte igjennom det firmaet som jeg fikk levert fra forrige gang men da vet jeg det. takk! noen synspunkter på pci kort a ?
mandela Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 prisene på eksterne antenner er vel tilmærmet prisene på repeater, kan det være et alternativ?
netphreak Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 En repeater vil halvere båndbredden... Ikke noe problem for de fleste med "delt internet" oppsett, men om man skal ha mye intern LAN trafikk er dette en skikkelig flaskehals... Men det blir fort den rimeligste løsningen ja. Det er fortsatt vanskelig å gi deg tips om PCI kort, da jeg ikke vet hva formålet med nettet er. Om det du krever er maksimal rekkevidde eller best stabilitet. Det er også avgjørende hva slags trådløst utstyr du bruker/skaffer i tillegg.
Tjuls Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 det er i hovedsak den interne LAN trafikken som skal brukes ja, og ikke så mye internett.. jeg er ute etter et kort som har god rekkevidde og veldig bra stabilitet. mest fokus på stabilitet, men trenger grei rekkevidde også.. kommer til å bruke det accesspunktet jeg linket til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå