Gå til innhold

Veldig små maps i BF2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette bare er i demoen, men jeg synes det er veldig små maps i BF2, altfor små til å kunne kjøre noe fly (sånn var det i BF:V også!) Skal de ha små maps, så kan de ihvertfall gjøre sånn at flyene kjører saktere!

Det jeg mener med små maps er den grensen man må holde seg innenfor.

Er forsåvidt enig med deg der, men mapsa er ikke for små for en vanlig fotsoldat. En ide kunne kanskje vert å "Utvide" disse sonene for flyene, slik de fikk litt mer plass å boltre seg på, slik de får snu på en normal og kontrollert måte, i steden for de halsbrekkende manøvrene som blir gjort nå... :p

Lenke til kommentar
er da god plass, bare og lære seg og fly det :whistle:

Jeg kan fly, og det er små maps. Spill litt BF 1942 originale maps (el alamein elns f.eks)

så skjønner du hva jeg mener, der var det store og gode maps, god nok plass til å boltre seg litt med fly.

edit: Acidica: jupp, hadde vært en god ide, utrolig irriterende og måtte ta u-svinger hele tiden i veldig høy fart. men stor nok for en fotsoldat og biler og tankser ja :)

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
er da god plass, bare og lære seg og fly det :whistle:

Jeg kan fly, og det er små maps. Spill litt BF 1942 originale maps (el alamein elns f.eks)

så skjønner du hva jeg mener, der var det store og gode maps, god nok plass til å boltre seg litt med fly.

edit: Acidica: jupp, hadde vært en god ide, utrolig irriterende og måtte ta u-svinger hele tiden i veldig høy fart. men stor nok for en fotsoldat og biler og tankser ja :)

Hadde jo værrt jævli digg å kommet inn kontrollert mot byen, taktisk lavflyging ( i stedet for et ukontrollert kråkestup) og sluppet en schwær feit bombe i fanget på Mullah & gjengen.... :D

Lenke til kommentar

Liker best små maps jeg.

Syns tillogmed at mapet på demoen kunne vært mindre..

 

Liker du å fly, eller har lett tilgjengelighet til kjøretøy, så er det greit med såpass store maps eller større..

Men problemet der igjen, blir at ca. halvparten av folka på serveren vil vente på et fly / kjøretøy de kan stikke av å leke seg i..

 

Liker best å ha et lite map der du løper rundt og skyter..

Du klarer å løpe fra ene til andre enden nokså kjapt..

Tar ikke så lang tid at du kan drikke 2 liter cola mens du løper fra ene til andre enden..

 

Men igjen så spørs det hvor mange folk som er innpå..

 

Har merket at mapet blir for stort vist det kun er 6-16 folk..

Men er det 64 folk innpå serveren, så kan det faktisk bli litt trangt..

Lenke til kommentar

blir som å spille berlin på bf1942 med 64 folk, det er morro. Kast en granat og få 10 kills... cheer :p

Det de gjorde på el alamein var at det var perfekt balansert, at man ikke kan se basen fra de andre spawnstedene, og at flyene ikke fløy så sabla fort som er noe av problemet på bf 2, men at en tank brukte 2-3 min fra ene stedet til det andre.

 

 

Men kommer det CTF på bf2?

Lenke til kommentar
Forbudtsonen gjelder ikke for fly, iallefall en god stund.

stemmer, får utrolig god plass der til og planlegge -> utføre perfekt bombe angrep for.eks

Gjør det ikke? Jeg har alltid trodd at når jeg kom rett innom den sonen fikk jeg så så god tid til å komme meg tilbake på mapet.

Lenke til kommentar

Synes ikke flyene i BF2 farer så raskt, jeg!

Jeg har hele tiden kontroll over flygingen, og det er lett å skyte (i motsetning til BFV, hvor det lett kunne gå alt for raskt, og flyene var helt ukontrollerbare).

 

Selvfølgelig synes jo jeg også at vi kan få noen VIRKELIG svæææære maps, men da må det være kjøretøy tilgjengelig for ALLE til EN HVER TID, for ellers blir hele pointet borte.

 

Dessuten synes jeg at det er fint med litt forskjellige størrelser. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...