Gå til innhold

Anbefaling til dual layer DVD brenner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den almenne mening her på forumet, er iallefall at mellom Sony og Nec, lager Nec de beste brennerene.

Men den beste Dual layer DVD-brenneren er for tiden Benq 1640, etter min mening iallefall :yes:

Endret av megakrølle
Skrevet
ok. Så den beste er BenQ 1640 mao? Ihvertfall i den priskategorien?

skulle tro det ja. men skriv "BenQ 1640 review" og lim den inn i google. vikti og lese mange tester. gjør det med de andre og.

Skrevet
ok. Så den beste er BenQ 1640 mao? Ihvertfall i den priskategorien?

Vel, Benq lager de beste brennerene for tiden.

I tilleg er de billige, Plextor selger dyrere brennere men disse kan faktisk ikke måle seg med nyere Benq og Nec, hvis man ser bort i fra Plextor PX-740A som i realiteten er en Benq 1640 (no offence Plextor eiere ;) )

Skrevet
Den almenne mening her på forumet, er iallefall at mellom Sony og Nec, lager Nec de beste brennerene.

Men den beste Dual layer DVD-brenneren er for tiden Benq 1640, etter min mening iallefall :yes:

Det stemmer nok per dato. Ville også gått for en Benq 1640 :thumbup:

NEC 3500 er nok nest best (kvalitetsmessig), men den får du nesten ikke tak i lenger...

Skrevet

Jeg har er selv den stolte eier av en BenQ 1640, og så langt har den fungert ypperlig (også til brenning av double layer dvd'er). Anbefales! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Er det noen som kan anbefale noen bra plater å bruke med en Benq-1640?

Jeg har til nå testet that's write 4x og Universal 8x. Begge to er DVD-R.

Får feilmelding når jeg brenner i Nero. For å si det sånn brenningen går okey, men når plata blir verifisert etterpå så finner den feil.

Om det blir feil på plata kommer litt an på hva som brennes. Platene fungerer greit til film, men når andre ting brennes så blir det feil.

Noen som har peiling på hva dette skyldes?

Har testet forskjellige programmer, men det samme skjer stort sett i dem alle .

:hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...