Gå til innhold

Hva samler du på?

anono1123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samler på fine ting. Egentlig er det berre min geniale unnskylding til å kjøpe ting eg overhodet ikkje har bruk for, berre fordi eg synast det er fint :p. Som for eksempel blomstrete kostebrett, rosa hammer, fleirfarga brødrister osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg samler på dritt.

Ja, det gjør vi også, derfor fjerner vi slike poster. :)

Men seriøst, kvaliteten på forumet er avhengig av gode og relevante poster, vennligst keep it that way..

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

-Filmer

-Lp plater

-Cd'er

-A-ha (Alt mulig, Bøker,vhs,dvd,cder,lp'er osv. :new_woot: )

-Bøker

-PS2 spill

-Nintendo nes spill

-Øl briketter og cola flasker/glass fra forkjellige land

-Minner :)

Masse mere og som ikke er verdt og nevne her ^^

Skrevet (endret)

Samler på flymodeller, har 26 stk i varierende størrelser. Ellers så pleier jeg å ta vare på utenlandske penger som blir igjen etter ferier.

Pappa har vel alle Donaldbladene som har kommet ut etter 1966

5534_1191330710780_1453748661_529957_1887151_n.jpg

Har nå fått meg en hylle til, med noen lekre modeller på, men likevel så er det smekkfullt.

Endret av koots
Skrevet

samler på lightere, kviteringer, alt av skolebøker jeg skriver så jeg kan komme med veldig godt skrevet og fyldige regelbøker i matte for eksempel opp igjenom tidene, cd og vinylplater og kniver. tidligere samlet jeg på basketballkort.

Skrevet

Samler på filmer. Før samlet jeg også på Donald Pocket, flaskekorker og Pokémon-kort. Når jeg blir eldre og får mer fritid og bedre råd, planlegger jeg også å samle på flagg fra land jeg har besøkt.

Skrevet

Liker generelt gamle ting, men samler litt på gammelt kamerautstyr. Vet ikke helt om det går under samle, men "samler" litt på basser. Må alltid ha en som er "bedre" enn de andre. :p

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg samler på ting jeg mener har historisk verdi, har noen replicaer også. Alt fra ww2 skarpskudd til norske sedler fra ww2.

Holder på med å fylle en amerikansk ammunisjonsboks med tomme patronhylser nå.

Samler litt inaktivt på Donald Pocketer og Donald Blader også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...