Gå til innhold

Hva samler du på?


anono1123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg samler på datamaskiner, med det målet å ha et tidstypisk eksemplar av en maskin med hver Intel-prosessortype fra og med 8088 til og med det nyeste som finnes når jeg ikke finnes mer. (inkludert skjerm, tastatur og mus). Og maskinene skal selvfølgelig virke. Pr. i dag har jeg 14 maskiner (som virker, altså) og 5 esker med alle mulige slags deler, i tillegg til endel ekstrautstyr som skrivere, modemer, scannere, programvare osv. Også samler jeg på mobiltelefoner, som jeg har ca. 22 av. Alle virker. Og ellers samler jeg på diverse annet elektrisk utstyr som jeg mener er verdt å ta vare på, som gamle båndopptakere, radioer, videospillere (Beta!) og... ja jeg kunne fortsette i en evighet. Jeg bruker de forskjellige tingene litt av og til, slik at det ikke skal "stå seg ihjel", men samtidig slik at det ikke blir utslitt.

 

Så det mest utrolige: Jeg har ikke plassproblemer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Samler på filmer, filmplakater, filmblader, snusbokser, gammelt pc-utstyr. Har alltid samlet på mye rart som fotballkort, basketkort, frimerker, pins, pogs, sedler osv.

Lenke til kommentar

Skulle ikke forundre meg om han har flere "bedre halvdeler" å velge mellom

Bedre halvdel? eh... vel... pappa synes det er greitt så lenge jeg ikke har uforholdsmessig mye hjemme, mamma er litt irritert fordi jeg fyller opp leiligheten hennes, men godtar det under tvil, og resten har jeg stablet inn på et (oppvarmet)rom i en jernbanebygning som ellers bare ville stått tomt. Gratis strøm!

Endret av larschroe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...