Gå til innhold

Gode farming steder - eksisterer de fortsatt?


Anbefalte innlegg

Farming 101:

 

gå ut av bergen hot springs. Hold in ctrl. Ser du en necrid horseman? Hvis ja, drep archerne på høyre hill for deg. Deretter vent på horsemanen og drep den. Han dropper fint. Hvis ingen horseman, gå inn i hot springs, og ut igjen helt til han er der.

 

Jeg regner med denne plassen kommer til å bli tweaket snart fordi den er blitt så kjent, så nyt det mens dere kan.

 

Necrid horsemannen vi snakker om dropper vel purple/gold items 70% av tiden.

NB! Gjør det alene. Ikke kast bort items på henchies osv., men det vet vel alle allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester den nye plassen nå, fikk 22 bones på første drop.

 

Drept han 4-5 ganger nå, ingenting annet.

 

 

 

Edit: Har drept han 10 ganger men fortsatt ikke noe dropp.

Tror det er fordi jeg farmet i port slege ..

Tror jeg har lest at etter man har farmet, så går det 16 timer før man får gode dropps igjen

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Den plassen utenom Bergen hot springs (og andre plasser der man går fort ut og inn av områder) holder ikke for evig nei. Etter 15-20 ganger så begynner man å merke forskjell, men da sitter jeg som regel igjen med 7-8 purple og 1-2 gold items.

 

Du har tatt han 10 ganger nå, og fortsatt ingen drops? Isåfall, mycket snodig. Jeg har *aldri* drept han så mange ganger uten å få *flere* purple items.

Lenke til kommentar

Kansje fordi jeg farma til 3Gull og 6Blå runer

1 Max dmg sverd

1 Poisioners bow string

1 Bow Grip of Markmanship 10%

 

Sør-øst for Droknars Forge

 

:hmm:

Hvor har du hørt det med 16 timer? Kan være noe i det der.. Jeg bruker å ta hot bergen springs mobsene hver morgen, og har aldri tenkt over at det da er 24 timer siden sist...

 

Edit: Tror det var her eller i guild chat :hmm:

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Gikk nå nettopp til bergen hot springs igjen. Skal oppdatere denne noten når jeg har vært der litt lengre, men på første tur: purple necrid robes :)

 

 

Oppdatert:

 

 

Oversikt over runs og hva jeg fikk fra necrid horseman

 

1: purple necrid robes

2: 19 bones

3: decayed orr emblem

4: purple dead staff

5: purple necrid robes

6: 28 bones

7: purple grim cesta

 

(dette er ikke inkludert alle gangene jeg gikk ut og inn av bergen hot springs fordi horsemanen ikke spawnet)

 

Helt greit på 15 minutter.

 

vil ikke gjøre det mer akkurat nå for skal ut senere ikveld å horde mursaat armors et annet sted :yes:

Endret av terjur
Lenke til kommentar
Wow det stedet viste jeg ikke om, men henchies tar ikke items, de tar bare penger av looten.

 

Er det slik at vist du farmer konstant på et sted så blir droppene dårligere?

Er iallefal slik sør-øst for Droknars Forge. Der droppes alt fra runer til våpen

 

Henchmen tar items. Når du har med deg 7 henchmen, vil du bare få 1/8 av vanlig item drops, da henchmen tar items automatisk, du vil ikke se at de dropper.

 

EDIT: Hvis du farmer konstant på et sted, så vil nok droppene bli dårligere ja, men det er nok bare til det helt ekstreme, altså, slik bots gjør. Det er en innebygd bot-stopper fra Arena.net, og jeg tviler på at du klarer å få den igang, men er ikke sikker. :)

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Du får opp en slik blå pop-up meny (tutorial style) som forklarer at nå begynner dropsene her å minke med mindre du finner deg et annet sted :) Så sier den at "det er bedre å gå igjennom alle områdene" etc etc. Skal ikke så mye til før du får den der egentlig.

Lenke til kommentar
Du får opp en slik blå pop-up meny (tutorial style) som forklarer at nå begynner dropsene her å minke med mindre du finner deg et annet sted :) Så sier den at "det er bedre å gå igjennom alle områdene" etc etc. Skal ikke så mye til før du får den der egentlig.

:hmm: Er ikke helt med her, men er dette noe men skal laste ned :blush:

 

Velkommen til forumet! btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...