Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting: Dere sier videokvaliteten var mye bedre før.. Sikker på at dette ikke er fordi de har lagt til en kvalitet for MMS, og en for video?

 

Jeg synes det er ganske lik kvalitet om du velger video..

Det er akkurat det som er problemet begge modus har vært der hele tiden, men etter siste oppdatering ble kvaliteten på opptak i "høy" lik den som er i "MMS" modus. Tror rett og slett de har gjort en feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tydelig at noen har hatt uflaks med telefonen sin. Jeg har oppdatert firmware og opplever ingen av probleme som er beskrevet her; gprs, video osv.

Det eneste jeg plages med er at diverse ikoner forsvinner fra quicklaunch menyen når jeg kobler mobilen til datamaskinen med usb-kabelen.

Lenke til kommentar
Tydelig at noen har hatt uflaks med telefonen sin. Jeg har oppdatert firmware og opplever ingen av probleme som er beskrevet her; gprs, video osv.

Det eneste jeg plages med er at diverse ikoner forsvinner fra quicklaunch menyen når jeg kobler mobilen til datamaskinen med usb-kabelen.

Videokvaliteten er den samme for alle som har samme fw., uansett om du plages av det eller ikke. Har du lest av bitraten før og etter du oppdaterte?

Lenke til kommentar
Nå er fw versjon R1L002 tilgjengelig via SEUS!

Er den beste videokvaliteten på plass igjen ?

Desverre nei, jeg ble skuffet over at de la ut denne versjonen nå. Davinci har jo hatt denne ute en ukes tid. I følge Lurifaksen så har jo service-senterene fått mye nyere fw enn dette.

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert til R1L002. Kan ikke se at gprs problemene er fikset! Jeg kommer fortsatt ikke inn på enkelte sider, f.eks. wap.vol.no, som er en side for Vesterålen lokalt. (www.vol.no). Andre som kommer inn der via wap? Og når jeg skal lese e-post, så 'henger' den fortsatt lenge på 'finner server', før den tilslutt finner. Så det virker ikke som om de har rettet så mye som jeg trodde.

Lenke til kommentar
Da var min oppdatert uten problemer:

Er ikke det der FW til w800 da?

Får du den ved oppdatere på SEUS nå?

Nei, selvfølgelig ikke.. dette er siste fw oppdatering for K750i. Sony Ericsson legger ikke ut W800i fw for K750i eiere.

Pluss at de legger vel ikkje oppdateringer for W800i før den har komt vel!

Det kan godt vere da de legger inn ein sperre som hindrer deg i og prøve og oppgradere ein K750i med W800i FW!

Lenke til kommentar
Da har jeg oppdatert til R1L002. Kan ikke se at gprs problemene er fikset! Jeg kommer fortsatt ikke inn på enkelte sider, f.eks. wap.vol.no, som er en side for Vesterålen lokalt. (www.vol.no). Andre som kommer inn der via wap?

Dette har antagelig ikke noe med gprs å gjøre. At wml-sider ikke lastes skikkelig skyldes som regel kodefeil serverside.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp oppdatert firmware, men nå vil ikke telefonen kommunisere med minnekortet noe mer:( Men pc'en klarer å kommunisere med begge. Når jeg åpner kameralokker står det "Memory Stick ikke tilgjengelig". Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hvordan formaterer jeg MS?

 

Mvh

Brack

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...