Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg helt enig i.... er jo litt fristende å prøve men en risikerer å miste garantien og at mobilen kan bli enda mer ødelagt :(

 

Nytter d ikke syns eg en bare får ta å levere inn så verksted kan se på det. Enten klarer de fiske det... eller så må de få SE til å erstatte ny mobil fra selveste SE!!!!

Lenke til kommentar

rolig nå sailor... hjelper ikke å levere telefonen din noen sted, de får ikke software oppdateringen raskere enn hva vi kan oppdatere den på nett selv. Men er litt rart at det kun er SE sin feil og ikke telenor sin feil, det fungerer trossalt med sense, tele2 og netcom sine oppsett og tele2 kjører også på telenor sitt nett.

Lenke til kommentar

Jeg prata med SE på fredag, SE backoffice i Sverige som utvikler dette hadde fri på fredag så de håpte det ville komme ny software på mandag(imorgen) Det håper jeg også, har djuice nonstop så har lyst å sende endel iogmed det er gratis.

Lenke til kommentar

noen som tror dem fikser og den nedsatte kvaliteten på video fungsjonen når man stiller den inn på høy kvalitet? For på min og noen andre sin så er det MMS kvalitet uansett hva hele tiden.

 

Hvis dem ikke fikser det denne gangen drar jeg rett til verkstedet og ber dem installere den gamle fw. Da driter jeg i om tlf fryser i blant :p

Lenke til kommentar
rolig nå sailor... hjelper ikke å levere telefonen din noen sted, de får ikke software oppdateringen raskere enn hva vi kan oppdatere den på nett selv. Men er litt rart at det kun er SE sin feil og ikke telenor sin feil, det fungerer trossalt med sense, tele2 og netcom sine oppsett og tele2 kjører også på telenor sitt nett.

Tele2 har egne oppsett for mms wap og internett.

Lenke til kommentar

Snakket med Telenor i dag og de har registrert 4 andre brukere av 750i som har problemer med GPRS. De har vist prøvd å stille inn telefonen manuelt, men det ser ikke ut til at de har funnet ut av det. De andre gangene de har sagt de skulle ringe tilbake så har de aldri gjort det. Noen som har funnet noen løsninger? Hjelper ikke meg noe at de ikke får det til enda. Har nonstop jeg også så jeg vil gjerne benytte meg av mulighetene.

 

Nice medlemsgodkjennelse av disse sidene.hehe

Lenke til kommentar

Hei!

 

Plages noe så utrolig med denne oppdateringen. Først har jeg instaler PC suite og alle andre nødvendige program. Når jeg kommer til update programmet, finner den telefonen. Så står det at jeg skal ta ut usb, for så å sette den inn igjen + at jeg må holde inn c-knappen. Men da skjer det absolutt ikke en ting. Da kommer det bare opp nede ihjørnet at maskinvaren er klar til bruk, så henger update programmet seg opp :realmad:

 

Sitter ganske så lei dette... Ingen som har noen gode råd.. :(

Lenke til kommentar
Hei!

 

Plages noe så utrolig med denne oppdateringen. Først har jeg instaler PC suite og alle andre nødvendige program. Når jeg kommer til update programmet, finner den telefonen. Så står det at jeg skal ta ut usb, for så å sette den inn igjen + at jeg må holde inn c-knappen. Men da skjer det absolutt ikke en ting. Da kommer det bare opp nede ihjørnet at maskinvaren er klar til bruk, så henger update programmet seg opp :realmad:

 

Sitter ganske så lei dette... Ingen som har noen gode råd.. :(

Les guiden for oppdatering og følg den NØYE. Gjør du det så fungerer det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...