Gå til innhold

Hvordan fly helikopter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Lurte på om det var noen som visste om en side der det står enkelt og greit forklart hvordan man flyr med hlikopter i BF2??? Har joystick....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns selv at det er forholdsvis enkelt å styre helikopter med mus og tastatur. Så lenge det er inverted. Sett sensitivity'en litt høy også så unngår du treg respons.

Kjør også med litt forsiktighet og pass opp for høyspentledninger :p

Endret av Jan Åge
Skrevet
Syns selv at det er forholdsvis enkelt å styre helikopter med mus og tastatur. Så lenge det er inverted. Sett sensitivity'en litt høy også så unngår du treg respons.

Kjør også med litt forsiktighet og pass opp for høyspentledninger :p

Litt stress å sette på invert med en gang du setter deg inn i et fly\helikopter. Eller er det en raskere måte å gjøre det på? Kræsjer hele tiden selv fordi jeg er vant til å ha det invert.

Skrevet

Jeg var ganske god i heli på DC synes jeg :)

Men siktet på heliet er litt vanskelig og vende seg til, sliter med og ta inf, og tankser så jeg må trene :p Tror dere meningen er at underpiloten skal gjøre mye også ?

på dc gjorde underpiloten kun helikamper mye lettere da :)

Skrevet (endret)

Det er jo underpiloten som har gode våpen (guide missils + minigun) denne gangen, nå har jo førstepilot bare dritt skudd!! Aaaasj....

Gleder meg litt til Desert Combat til BF2 jeg, bare pga flygingen på helikopterne....

DC for ever :love:

Endret av Selvbyggern
Skrevet
Det er jo underpiloten som har gode våpen (guide missils + minigun) denne gangen, nå har jo førstepilot bare dritt skudd!! Aaaasj....

Gleder meg litt til Desert Combat til BF2 jeg, bare pga flygingen på helikopterne....

DC for ever :love:

Det vil Hete "Modern Combat" og ikke DC !

Helikopterfygingen ble litt for "lett" synes jeg, men mye bedre enn BFV ! (takk gud for det)

Ellers så liker jeg jagerflyene noe ekstremt ! det er helt rått, og det er jo faktisk bra vanskelig å treffe med bombene så lenge du ikke vet hvordan du skal gjør det :D

Skrevet

Oops..der dreit jeg meg igjen :p Nei, det skal ikke hete Modern Combat heller, og ikke husker jeg det :blush::cry:

Men den skal ihvertfall ikke hete DC ihvertfall ;)

Skrevet
Jeg begynner å bli konge på helikopter nå :cool:

(les: klarer å holde meg i lufta lenge nok til å bli skutt ned uten å ha fått gjort noe skade :ermm: )

Hehe, øvelse gjør mester!

Jeg har flydd helikopter sider sin DC 0.5, så BF2 heliene kommer nok ikke til å bli så vriene.

Skrevet

Noen som har noen tips om hvordan man står stille i luften samtidig som man angriper mål på bakken? Jeg har en tendens til å fyke fremover så fort jeg tipper nesen ned for å angripe ting på bakken (jeg vet det skal være sånn, men noen klarer å holder helikopteret stille mens de angriper ting på bakken). Noen skulle ha skrevet en FAQ for helikopter. :yes:

Skrevet

Helt riktig Katalysator, på DC kunne man bare tippe rett framover for å skyte en tanks som var rett under deg, før man rettet helikopteret opp igjen. På BF2 må man enten hovre i samme høyde som tanksen (bakke nivå), eller tippe framover å styrte i bakken.

Skrevet
Helt riktig Katalysator, på DC kunne man bare tippe rett framover for å skyte en tanks som var rett under deg, før man rettet helikopteret opp igjen. På BF2 må man enten hovre i samme høyde som tanksen (bakke nivå), eller tippe framover å styrte i bakken.

Og dette irriterer VETTET av meg, krasj krasj og atter krasj :(:hrm:

Skrevet

Ikke for å være frekk - men det var ikke så mange tips her (bortsett fra å inverte).

Vet noen om en liten manual eller lignende på nettet et eller annet sted??? Har forsøkt å Google det frem, men på nåværende tidspunkt så virker det som om det bare er "trial and error" metoden som fungerer..... og dt er ganske så kjiipt for de folkene som sitter på (ettersom singelplayer modus ikke har helikopter... :-)

Trygve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...