Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som eg alltid har sakt, du Haakon skuffer oss aldri! Du er ein jævel til å ta bilder :wee: Bra komentarer følger også med :thumbup:

Men over til arbeidet: Du skuffer oss som sakt ikkje, pent arbeid. kvalitets følelse, noke alle som ser kunne ha tenkt seg :love:

Litt synd du snart er ferdig med dette prosjektet :p

Bra arbeid :love::thumbup:

Mvh.

Oddbjørn

Endret av MrBBs
Skrevet
Som eg alltid har sakt, du Haakon skuffer oss aldri! Du er ein jævel til å ta bilder :wee: Bra komentarer følger også med :thumbup:

Men over til arbeidet: Du skuffer oss som sakt ikkje, pent arbeid. kvalitets følelse, noke alle som ser kunne ha tenkt seg :love:

Litt synd du snart er ferdig med dette prosjektet :p

Bra arbeid :love::thumbup:

Mvh.

Oddbjørn

Det varmer!

Dette blir nok ikke mitt siste prosjekt, men definitivt det jeg bruker mest penger på :)

Skrevet (endret)
Finner ikke noe liste over hvilken HW og Vannkjølingskomponenter som er brukt, kunne ikke det vært en ting å hatt i første post?

Da er førstetråden oppdatert med liste over hardware og kjølekomponenter!

Endret av Caliber
Skrevet
Må si jeg har storkost meg med å lese hele Arbeidloggen din, kjempe forseggjort :D

skjønner ikke så mye av vannkjøling osv, men uansett.. Topp worklog!

Takker, flott at folk liker selve loggen! Håper dere som ikke har sett loggen før vil følge med videre ;)

Skrevet (endret)
Tro meg, det er ingen som gleder seg mer til ny radiator enn underskrevede...

Jo jeg gleder meg mere :whistle:

Men som vanlig Haakon, du stiller i en egen klasse når det gjelder detaljer og finnish ...

selv om at jeg nok er enig med etoel om den at den hex skruen ikke var helt i senter.

Og så håper jeg radiatoren kommer asap, for nå vil jeg høre vannet suse snart! :cool:

Endret av drbo
Skrevet
Tro meg, det er ingen som gleder seg mer til ny radiator enn underskrevede...

Jo jeg gleder meg mere :whistle:

Men som vanlig Haakon, du stiller i en egen klasse når det gjelder detaljer og finnish ...

selv om at jeg nok er enig med etoel om den at den hex skruen ikke var helt i senter.

Og så håper jeg radiatoren kommer asap, for nå vil jeg høre vannet suse snart! :cool:

Takk skal du ha Rolf, dere er inspirerende alle sammen! Jeg skammer meg sånn over den hex'en at det ikke er til å sette ord på, er det noe jeg kan gjøre for å rette opp det dårlige inntrykket jeg har gitt ved å fremvise slikt slurvete arbeid...? :) Gleder meg til radiator nå ja, får bare komme på hvordan jeg skal heve hjulene så det er ute av verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...