Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 http://www.thottbot.com/?i=40103 Sjekk selv Du er vel klar over hvor vanskelig det er og lage den? har ikke linken på denne pcn... men for en person alene tar det 16000 timer.... 1670G koster det og lage den... Du er avhengig av 2 drops fra MC bosser... en av dem er ragnaros ( som sies og være vanskeligere en onyxia ) og liten droprate... Alle som eier dette våpenet fortjener det... det er til nå bare en person som er kjent for og ha det, det er en på de amerikanske serverne tror han var i guild : decendance er ikke sikker... De gjorde en Exploit på MC timern... som gjorde at dette gikk mye raskere... MC har en cooldown på 7 dager vanligvis, men Decendance tok det opptil 8 gang i uka... Blizzard er fullt klar over dette og det har de sagt i en "pressemelding" Decendance vil ikke bli straffet men de neste vil kanskje bli det siden det nå er klart at det Decendance gjorde var en exploit... -Evo ut!-
mobilfreek Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 har blitt laget en tråd om dette før. dette er også et dårlig emne. vis jeg hadde vært admin haddde jeg stengt posten
JPNord Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hmm, har ikke en i Inner Sanctum (på Silvermoon) også dette våpenet? Eller er det jeg som blingser?
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 KAn godt være... Bliz kom ut med dette i forrige mnd.... mye kan skje på denne tiden... GL
Instict Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) MC har ikke en cooldown på 7 dager. nei, mc har bare 6dager. Og du trenger heldigvis bare *160 dark iron ore *50 arcanite bars *9 sulforon ingots *10 Blood of the Mountain *Eye of Sulfuras Resten er lett å få tak i. Endret 12. juni 2005 av Instict
OscarWoHA Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 MC har ikke en cooldown på 7 dager. nei, mc har bare 6dager. Mm Så det jeg fikk av deg i PM, Evolithic, er helt feil. Tror gjerne på at du har spilt veldig lenge også.
pdkorva Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 JRL Skrevet 13/06/2005 : 08:27 MC kan vel exploites til å ha 0-1 dag cooldown Hva mens med å "exploite" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå