erlend_halvorsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Bugs: Når jeg spillte ble plutselig noen textures helt svarte ute i kantene av banen. Når jeg spillte lan game lagget alle og datt ut noe ganger Pixel skygger (man kan godt se pixelene til skyggene) dette gjelder ikkje Pixel Shader skygger, men skygger fra fly og slikt. DET BØR KOMME EN STOR PATCH VELDIG FORT! DETTE SPILLET ER ALT FOR BUGGY TIL Å GI UT! OG DET VIRKER SOM OM GRAFIKK MOTOREN ER LAGET TIL Å TA SKIKKELIG MED SYSTEM (IKKJE NOE GENIAL GRAFIKK MOTOR MENER JEG ) Endret 27. juni 2005 av erlend_halvorsen
Zepticon Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hmm.. kan noe forklare meg hvordan jeg får mic'en til å funke? Har en slik sak som er plugga i en jack ingang bak på PC'n. Får lyd i den i windows men ikke reaksjon inne i spillet... Noen som kan hjelpe?
erlend_halvorsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Skal biler/noen typer tanks sprenge under vann? Vel eksplosjoner under vann er ikke urealistisk da... Biler som sprenger fordi de såvidt går under vann er ikke akkurat dagligkost, kanskje det er en bug? ja denne her har følgt alle BF spillene, var helt sikker på at de skulle fikse det til BF2, meeen NEI Endret 27. juni 2005 av erlend_halvorsen
erlend_halvorsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hmm.. kan noe forklare meg hvordan jeg får mic'en til å funke?Har en slik sak som er plugga i en jack ingang bak på PC'n. Får lyd i den i windows men ikke reaksjon inne i spillet... Noen som kan hjelpe? Jeg hadde samme problemet, jeg fikk lyd i windows og EA GAMES introen, men ikkje i selve spillet:S, jeg formaterte og da virket det................
Rayline TWB Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ser ut som jeg er en av de få som poster her, og ikke har noen problemer. Ikke har jeg lagg på server, ingen installasjonsproblemer, ingen drop outs, og spillet flyter fint. Uansett er jeg generelt skuffet over BF2.... Bruker P4 3,4 GHz, 2 GB ram, HighTech X800 XT PE, og kjører trådløst.
gamer73 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ser ut som jeg er en av de få som poster her, og ikke har noen problemer.Ikke har jeg lagg på server, ingen installasjonsproblemer, ingen drop outs, og spillet flyter fint. Uansett er jeg generelt skuffet over BF2.... Bruker P4 3,4 GHz, 2 GB ram, HighTech X800 XT PE, og kjører trådløst. Og hvorfor du ikke har problemer står i det du har skrevet....2 GB ram!
pfa87 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har kjøpt BF2, og laget internett account. Selv om jeg spiler på ranked servere, får jeg ingen stats på profilen min! Hva er galt?!
Elendil Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har kjøpt BF2, og laget internett account. Selv om jeg spiler på ranked servere, får jeg ingen stats på profilen min! Hva er galt?! Den er treog med å oppdatere. Kjem nok skal du sjå.
erlend_halvorsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Si meg; har alle som har problemer pirat-kopiert? Endret 27. juni 2005 av erlend_halvorsen
tjalla Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Når jeg velger account i begynnelsen av spillet, så står det "connecting to server" elns. 30-40 sekunder seinere så får jeg feilmelding om at EA-servern er full. OKI? Får spilt online, så jeg bare lurer på hva det er noe fjåsbas?
Markaren Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Når jeg velger account i begynnelsen av spillet, så står det "connecting to server" elns. 30-40 sekunder seinere så får jeg feilmelding om at EA-servern er full. OKI? Får spilt online, så jeg bare lurer på hva det er noe fjåsbas? Det er fordi du trykker på "play BF2 online now" ikonet, istedenfor "battlefield2" ikonet.. Jeg spiller på bærbar, kjører på full graffikk, ranken funker, lagger ikke på europeiske servere og servere i øst USA, og jeg er SUPER fornøyd med BF2. Verdens beste spill
OnetroM Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det er ganske utrolig at folk reagerer på at stats ikke blir opdatert umiddelbart og at det er enkelte laggete servere ute. Det er tross alt første helga og man kan ikke forvente at EA skal dimensjonere opp serverparken til å klare en sånn peak. Vent en uke eller to så jevner dette seg mer ut og ting blir bra. Jeg vil også tro at flesteparten av bugsa omtalt her kommer av dårlige generelle datakunnskaper. Jeg har ikke to gig ram og det funker fint, jeg har 9800pro kort og kan spille fint (selvfølgelig ikke på maks), jeg spiller ikke på server med 64stk for der kan det lagge litt osv. Tilpass spillinga etter hva du har av maskin, den krever ikke allverden hvis du bruker hue. Oppdater drivere og fjern alt annet skit som surrer og går på pc'n din før du gir og begynner å grine. Er det forresten noen store spill siste åra som har blir gitt ut bugfritt?! Neppe.
Gunder1 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Skal biler/noen typer tanks sprenge under vann? Vel eksplosjoner under vann er ikke urealistisk da... Biler som sprenger fordi de såvidt går under vann er ikke akkurat dagligkost, kanskje det er en bug? ja denne her har følgt alle BF spillene, var helt sikker på at de skulle fikse det til BF2, meeen NEI Det er vel slik for at kjøretøyet skal kunne "respawne" da en ikke kan gå inn i kjøretøy som ligger under vann
iMono Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg irriterer meg sinnsykt over to ting : jeg slutter å bevege meg, men spilleren fortsetter. Mens dette foregår kan jeg ikke skyte eller gjøre noe annet. Som om styringen lagger. hvis jeg prøver å avfyre noen kuler begynner etter hvert pc'n og pipe, fordi den kan ikke gjennomføre det jeg ber om. Dette gjelder singple player og multiplayer. (Og merkelig nok har jeg akkurat samme problem med Quake2 av alle spill, bare der er det mye verre) På multiplayer blir jeg bomba med connection problems hele tida, men dette er ikke bare meg heldigvis Har akkurat det samme problemet... Når jeg spiller det i singleplayer, så blir all kontroll vekk. Det går ikke an å styre noe, men det skjer forsatt ting og figuren fortsetter den veien som du gikk... Noen som har noen løsning? Har MX 510 på en Dell Inspiron 9300, har til og med satt ned grafikken, men det hjelper ikke noe.
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Skal biler/noen typer tanks sprenge under vann? Vel eksplosjoner under vann er ikke urealistisk da... Biler som sprenger fordi de såvidt går under vann er ikke akkurat dagligkost, kanskje det er en bug? ja denne her har følgt alle BF spillene, var helt sikker på at de skulle fikse det til BF2, meeen NEI Det er vel slik for at kjøretøyet skal kunne "respawne" da en ikke kan gå inn i kjøretøy som ligger under vann Det er noen grunne områder i vannet som bilene kan kjøre over, du ser en vei litt under vannoverflaten. Alle de andre stedene vil bilene sprenges etter kort tid. Dette er ikke en bug, det skal være slik. Forøvrig synes jeg slettes ikke dette er en negativ ting, da de aller fleste heller foretrekker at bilen respawner enn at den ligger under vann i mange minutter, hvor ingen kan bruke den.
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Si meg; har alle som har problemer pirat-kopiert? Nei.. Kjøpte spillet hos Spiderman.no..
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Si meg; har alle som har problemer pirat-kopiert? Nei.. Kjøpte spillet hos Spiderman.no.. Hadde forsåvidt problemer med pirat versjonen. Kjøpte originalen, og fikk den "koselige" overraskelsen over at jeg hadde akkurat de samme problemene i originalen også (i motsetning til demoen, som gikk helt knirkefritt).
erlend_halvorsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 [iC' date=27/06/2005 : 17:38] Si meg; har alle som har problemer pirat-kopiert? Nei.. Kjøpte spillet hos Spiderman.no.. Hadde forsåvidt problemer med pirat versjonen. Kjøpte originalen, og fikk den "koselige" overraskelsen over at jeg hadde akkurat de samme problemene i originalen også (i motsetning til demoen, som gikk helt knirkefritt). Ja, der kom jeg på at det ikkje lagget på LAN-game når jeg spillte demo Det var en del bugs i demoen og, men fullversjonen mener jeg er MYE verre
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Enig. MYE verre!! Endret 27. juni 2005 av Vultur Gryphus
Markaren Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det med conections problems er vel serveren sin feil.. Om jeg spiller på gode europeiske serverer så kommer det ikke opp, men om jeg spiller på amerikanske, så kommer dei poppende opp hele tiden. Det er bare å prøve seg frem.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå