Gå til innhold

Den store Battlefield 2 screenshots tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok et bilde tatt fra Bf Recorder.

Kall meg noob, men hva er det og hvordan bruker jeg det?

Den heter BattleRecorder. Hvis server du spiller på er satt opp med BattleRecorder så kan du laste ned ei fil (ca 1MB) på de rundene du har vært med å spille.

Men dessverre har jeg nesten bare fått feilmeldinger når jeg har prøvd å laste, men det gikk på en server jeg hadde spilt noen runder på.

 

Du velger Community i fra det første skjermbildet (der du også velger Multiplayer, Singleplayer, Options etc.). Der vil det være listet opp flere bookmarks på de serverne du har spilt på. Så er det bare å prøve å laste ned. Skal være intuitivt.

Når/hvis du klarer å laste ned dukker de opp på høyre side av skjermen. Velg deretter den runden du vil se, og trykk Play. Etter at kartet har 'loaded' ferdig bruker du Q-tasten for å få opp menyen.

- Space(mellomrom) brukes for å bytte på den spilleren du vil følge.

- Høyre mustast brukes til å "frigjøre" seg fra den spilleren du følger, slik at du får "freecam". et nytt trykk på høyre mustast "kobler" deg til igjen spilleren du følger.

- Bruk ellers piltaster og mus for å justere kameravinkler.

 

Jeg mener å huske at sjefsutvikleren (er det Gustavsson han heter?) sa at BattleRecorder var det han var mest stolt av i Bf2.

 

Bildet er tatt via BattleRecorder. :thumbup:

 

Edit: Ja det er undertegnede som lusker rundt i gresset :D

post-171-1118955165_thumb.jpg

Endret av _MrMilo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...