Gå til innhold

Den beste warrior builden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uhm, uh høh? Kødder du munch?

Enrage er jo så bra at det nesten er imba. Gl med å critte 1650 dmg ++ uten enrage ;)

Edit: uhm, no offence, men du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om :/ Han spurte om den _beste_ warrior builden, og den fikk han (mer eller mindre, ikke store forskjellen fra eller til). Det du kommer med er jo bare tull..

Man velger Improved bs/blood craze for å nå enrage.

Endret av M@R7!N
Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nesten le litt, du dropper ice barbed for thunderstrike? Thunderstrike funker for non-retribution pallys, men ellers er det bare disenchanttrash. Det handler om dmg for en warrior, ikke DPS.

Martin: Jeg critter fint over 1650dmg med min arcanite reapr + battleshout, uten enrage :) (Mortal strike)

Skrevet
må nesten le litt, du dropper ice barbed for thunderstrike? Thunderstrike funker for non-retribution pallys, men ellers er det bare disenchanttrash. Det handler om dmg for en warrior, ikke DPS.

Martin: Jeg critter fint over 1650dmg med min arcanite reapr + battleshout, uten enrage :) (Mortal strike)

Jepp...mest dmg ftw! Dps har ikke så veldig mye å si....jeg ville f.eks ikke hatt ett våpen med høy dps og lite speed...

Skrevet (endret)

Enrage er jo så bra at det nesten er imba. Gl med å critte 1650 dmg ++ uten enrage ;)

Edit: uhm, no offence, men du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om :/ Han spurte om den _beste_ warrior builden, og den fikk han (mer eller mindre, ikke store forskjellen fra eller til). Det du kommer med er jo bare tull..

Jeg kødder ikke. Og jeg er en av de beste warriors på serveren. Et par av de som slår meg. Men det er INGEN som slår så mange druids/mages/locks/priests som jeg gjør. Men jeg er sikker på at nivået på min server er langt under din. :roll:

Saken er den at jeg har endel def points enda (rundt 378) blant annet helm of wrath og sabatons of might. Det gir fienden mindre sjanse til å critte og derfor er enrage litt dårligere for meg enn alle andre. Ja jeg har prøvd det. Synes det procca alt for lite. Vil heller ha noe jeg kan bruke mot ALLE klasser enn et spesial skill mot melee.

Hadde vært tøft og møtt deg en gang og banka møkka av deg, har en effektiv hp på rundt 7600 (5100 unbuffed, 1500 last stand, 1000 grand arena master trinket). Du skulle fått sett noe annet som er imba, nemlig to kjappe maces og macebuild (med lifesteal og maelstrom trinket). Desverre kan det bli vanskelig, men man skal aldri si aldri. No offense taken, du må bare åpne øya dine litt for andre ting enn cookiecutter default kompis.

Endret av Munch
Skrevet

30/0/20 på meg nå, tidligere hadde jeg nesten alt i protection.

420defence 7k ac og 5,2k hp unbuffed 4tw (i pve grupper da :-\)

Skrevet (endret)

Og tror du ikke jeg visste at enrage aktiveres sjeldnere når du crittes mindre (pga defense) ? Visste du er vel heller spørsmålet siden du måtte sjekke. Vel, er heller ikke den som skryter over å være en av de beste warriorene på serveren :roll:

Ja, hvilken server er det?

Og til E.T: Hvordan klarer du critte over 1650 med MS uten enrage. NÅ har jeg har aldri sjekket om enrage var aktivert når jeg har crittet 1600~, men så sloss jeg som regel mot mages når jeg critter slik :p Så jeg antar at det var enrage crit.

Har nemlig 920ap buffed med bs (1/5 improved bs), og arcanite reaper :) Så hvis du critter så høys, så antar jeg at jeg også klarer det =)

Nightslayer: Tror alle lvl 60 warriors fatter det :) Hvis ikke har de et seriøst problem..

Endret av M@R7!N
Skrevet

skal ikke ha thunderstrike. fant ut at den sugde til min build. skal ha unstoppable force istede som du ser. thunderstrike er litt kjapp til MS build suntes jeg. 3.1 i speed

Skrevet (endret)

Hmm, altfor kjapp. ALLE har unstoppable force, så jeg tror ikke jeg gidder bo i av bare for å skaffe meg den.

Edit: Bleh, aldri i livet om jeg gidder å gimpe meg i pvp for å kunne tanke litt bedre. De som prioriterer pve fremfor pvp speccer protection :p Har alltid noen sånne i guildet ^^

Endret av M@R7!N
Skrevet
Hmm, altfor kjapp. ALLE har unstoppable force, så jeg tror ikke jeg gidder bo i av bare for å skaffe meg den.

Edit: Bleh, aldri i livet om jeg gidder å gimpe meg i pvp for å kunne tanke litt bedre. De som prioriterer pve fremfor pvp speccer protection :p Har alltid noen sånne i guildet ^^

Tro meg, hele guildet mitt er slikt...

Det kreves at alle priest skal være Disc / Holy, alle Warriors skal være Prot, Druid rest, Mage Frost osv...

Skrevet (endret)
Og tror du ikke jeg visste at enrage aktiveres sjeldnere når du crittes mindre (pga defense) ? Visste du er vel heller spørsmålet siden du måtte sjekke. Vel, er heller ikke den som skryter over å være en av de beste warriorene på serveren :roll:

Ja, hvilken server er det?

Jeg prøvde å forklare på en høflig måte hvorfor jeg har valgt bort enrage. Tror ikke jeg gidder og svare på dine innlegg lenger når du legger deg på en så useriøs tone.

Som det står i signaturen min, så spiller jeg på Arathor.

Endret av Munch
Skrevet

Har 31-5-15 build og synes faktisk jeg klarer meg bedre i PvP enn da jeg hadde 31-20 build.

Last stand er mye deiligere enn furytalentene i alle situasjoner.

M@R7!N, tror du ikke det er mulig å critte over 1600 med mortal strike uten enrage? mot casters er det fullstendig mulig med det buildet jeg har.

Skrevet

Synes mitt 17-34 bygg er helt fint jeg, god i AV, god i WSG, god i MC, generelt bare hyggelig. :) Vurderer riktignok å droppe imp.dem shout for DW-specc, tror dere dette vil være lurt? (Ja, jeg går DW, gikk lei av IBS ;))

Arms Talents - 17 points

Improved Heroic Strike rank 3/3

Improved Rend rank 3/3

Tactical Mastery rank 5/5

Anger Management rank 1/1

Deep Wounds rank 3/3

Impale rank 2/2

Fury Talents - 34 points

Booming Voice rank 5/5

Cruelty rank 5/5

Improved Demoralizing Shout rank 5/5

Improved Battle Shout rank 5/5

Enrage rank 5/5

Death Wish rank 1/1

Improved Intercept rank 2/2

Flurry rank 5/5

Bloodthirst rank 1/1

Protection Talents - 0 points

Skrevet
om jeg "unlearner talent pointsa mine får jeg alle til disp så jeg kan flytte dem til nye plasser da ere det dere sier? :love:

Det stemmer :yes:

Skrevet

Jeg kødder ikke. Og jeg er en av de beste warriors på serveren. Et par av de som slår meg. Men det er INGEN som slår så mange druids/mages/locks/priests som jeg gjør. Men jeg er sikker på at nivået på min server er langt under din. :roll:

Saken er den at jeg har endel def points enda (rundt 378) blant annet helm of wrath og sabatons of might. Det gir fienden mindre sjanse til å critte og derfor er enrage litt dårligere for meg enn alle andre. Ja jeg har prøvd det. Synes det procca alt for lite. Vil heller ha noe jeg kan bruke mot ALLE klasser enn et spesial skill mot melee.

Hadde vært tøft og møtt deg en gang og banka møkka av deg, har en effektiv hp på rundt 7600 (5100 unbuffed, 1500 last stand, 1000 grand arena master trinket). Du skulle fått sett noe annet som er imba, nemlig to kjappe maces og macebuild (med lifesteal og maelstrom trinket). Desverre kan det bli vanskelig, men man skal aldri si aldri. No offense taken, du må bare åpne øya dine litt for andre ting enn cookiecutter default kompis.

Uten å virke direkte frekk...Du spiller på en PvE Server.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Ville bare ta opp denne tråden igjen av en grunn.. De som påstår at det er mulig å critte 1600 dmg uten enrage, dvs. ca. 2300 med enrage .. :roll:

Hvordan gjør du det? Skulle likt å visst. (uten berserker, av buff)

Eneste våpenet jeg har sett som kan critte smo det der er High warlord øksa o.l

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...