MindTooth Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 World of Warcraft collector's edition :!: Signed! Og hvem har
Sigga Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Når du kjøpte Empire Earth fulgte det med en diiiger bok på et par hundre sider husker jeg.
tor_erik Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Er enig med trådstarter, GTA: San Andreas er det feteste jeg har sett. Uten tvil.
Rafael Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) En av de kuleste innpakningene jeg vet om er en av Quake III som jeg gikk til anskaffelse av da jeg kjøpte spillet. Den ligner veldig mye den vanlige (første) innpakningen til Quake III, som var i pappeskeformat. Forskjellen fra den vanlige og den som jeg kjøpte, er at min er laget av et eller annet metall (trolig aluminium e.l.), og hele fronten kan taes av. Bilder av innpakningen er tatt med! Endret 11. juni 2005 av Rafael
Rafael Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Andre (og siste) bilde Endret 11. juni 2005 av Rafael
Pug Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Blizzard er helt klart de som lager de feteste spillinnpakningene WoW CE er nevnt tidligere, men her er det et par bilder:
TheOats Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Pakka/Koveret t Doom3 collectors edition for xbox er jo veldig fin i alminium, god utføring. Endret 11. juni 2005 av The (only) O
Elendil Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Gta:SA sin var slettes ikkje verst. Fett cover og plakat/kart og nyttig bok.
Passasjer Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Doom3 boksen er som sagt veldig kul. Ellers synes jeg Rainbow Six: Raven Shield har en kul innpakkning, litt annerledes enn vanlig DVD-cover. WoW har også en kul innpakkning, med tjukk manual og greier
Shotgun Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 GTA San Andres, er nok den feteste så langt. Dette har jeg savnet på spill, siden de kom ut i pappesker. Nå for tiden følger det kun med ei blekke på tre sider om hvordan man installerer spillet. Et annet spill som jeg synes har fin innpakning, er Hidden & Dangerous 2. Herlige saker.
Khalifen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg synes Heroes of Might and Magic 3 med Armageddon-tilleggspakka var vanvitteig fet. SVÆR pakke, men ikke mye ting i
Semmern Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Falcon 4, med spiralinnbundet manual på MANGE sider, kart, keyboard ref osv... Dangerous Waters er et av de bedre i nyere tid, med diger, feit manual. Man må nesten ha manualen til DW!
Tim Pop Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Den dagen jeg endelig fikk tak i Final Fantasy VI på SNES, var jeg utrolig lykkelig, og det er nok den boksen jeg rater høyest av alle spillene jeg har. Boksen var hard og fin, og, manualen var fyldig og på engelsk (ikke noe crap på svensk, dansk eller finsk). Det fulgte også med et nifty kart og en enormt kul plakat. Oh my som jeg elsker den innpakningen. Av nyere tid er Resident Evil 4 og GTA: VC/SA gode innpakninger med manualer som setter deg i en god stemning før du begynner å spille Vagrant Story hadde jo utrolig artwork i manualen da, den er en "black diamond" i spillsamlingen min. EDGE har en fet artikkel om Vagrant Story i siste nr.. Nok rabbel fra meg
cheeplix Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) I tillegg til flere som er nevnt her er spesialutgaven av Halo 2 også veldig fin. Edit: Metall er generelt sett snyggt. Endret 21. juni 2005 av Cheezcake
Snorre Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 I tillegg til flere som er nevnt her er spesialutgaven av Halo 2 også veldig fin. Edit: Metall er generelt sett snyggt. Eneste jeg synes er litt teit med halo 2 limited collectorsedition boksen er jo at den ikke er "limited". Ser fortsatt hauger av den i butikken. De kunne jo kalt den collectors-edition bare. Ellers sånn jeg har fått med meg er innholdet det samme som vanlige coveret, bortsett fra at du får med en trial på xbox live.
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 De skulle numerert dem. Hadde vært mye fetere da. Og forresten, de er nok limited, det er bare slik at de selges og produseres til en viss dato, da slutter de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå