Gå til innhold

Tidenes FETESTE spillinnpakning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En av de kuleste innpakningene jeg vet om er en av Quake III som jeg gikk til anskaffelse av da

jeg kjøpte spillet. Den ligner veldig mye den vanlige (første) innpakningen til Quake III, som var i

pappeskeformat. Forskjellen fra den vanlige og den som jeg kjøpte, er at min er laget av et eller

annet metall (trolig aluminium e.l.), og hele fronten kan taes av.

Bilder av innpakningen er tatt med!

post-184-1118508801_thumb.jpg

Endret av Rafael
Skrevet

Blizzard er helt klart de som lager de feteste spillinnpakningene :w00t:

WoW CE er nevnt tidligere, men her er det et par bilder:

post-184-1118510224_thumb.jpg

Skrevet

Doom3 boksen er som sagt veldig kul. Ellers synes jeg Rainbow Six: Raven Shield har en kul innpakkning, litt annerledes enn vanlig DVD-cover. WoW har også en kul innpakkning, med tjukk manual og greier :)

Skrevet

GTA San Andres, er nok den feteste så langt. Dette har jeg savnet på spill, siden de kom ut i pappesker. Nå for tiden følger det kun med ei blekke på tre sider om hvordan man installerer spillet. Et annet spill som jeg synes har fin innpakning, er Hidden & Dangerous 2. Herlige saker. :thumbup:

Skrevet

Falcon 4, med spiralinnbundet manual på MANGE sider, kart, keyboard ref osv...

Dangerous Waters er et av de bedre i nyere tid, med diger, feit manual. Man må nesten ha manualen til DW!

Skrevet

Den dagen jeg endelig fikk tak i Final Fantasy VI på SNES, var jeg utrolig lykkelig, og det er nok den boksen jeg rater høyest av alle spillene jeg har. Boksen var hard og fin, og, manualen var fyldig og på engelsk (ikke noe crap på svensk, dansk eller finsk). Det fulgte også med et nifty kart og en enormt kul plakat. Oh my som jeg elsker den innpakningen.

Av nyere tid er Resident Evil 4 og GTA: VC/SA gode innpakninger med manualer som setter deg i en god stemning før du begynner å spille

Vagrant Story hadde jo utrolig artwork i manualen da, den er en "black diamond" i spillsamlingen min. EDGE har en fet artikkel om Vagrant Story i siste nr..

Nok rabbel fra meg ;)

Skrevet (endret)

I tillegg til flere som er nevnt her er spesialutgaven av Halo 2 også veldig fin.

B0002LI6EO.02.LZZZZZZZ.jpg

Edit: Metall er generelt sett snyggt.

Endret av Cheezcake
Skrevet
I tillegg til flere som er nevnt her er spesialutgaven av Halo 2 også veldig fin.

Edit: Metall er generelt sett snyggt.

Eneste jeg synes er litt teit med halo 2 limited collectorsedition boksen er jo at den ikke er "limited". Ser fortsatt hauger av den i butikken. De kunne jo kalt den collectors-edition bare.

Ellers sånn jeg har fått med meg er innholdet det samme som vanlige coveret, bortsett fra at du får med en trial på xbox live.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...