Gå til innhold

Tidenes FETESTE spillinnpakning!


Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke bare coveret og coverbildet, men hele greia (manualer, plakater, musikk-CDer, annet bonus stuff, etc.).

 

Den feteste innpakninga jeg har kommet borti (i allefall i den senere tid) må være GTA: San Andreas for PC!

 

Grunnen er ganske simpel, da ikke bare bildet på coveret er fett, men på innsiden av coveret finner man ei tykk-papp bok som minner veldig mye om en av de by-guidene man kan finne i bokhandler, hvor man kan lese om diverse severdigheter (og andre ting) i de forskjellige stedene i staten San Andreas.

Dessuten finner man et kart i pakken, et svært kart over hele San Andreas, og på baksiden finner du en kewl plakat!

Bare innpakninga i seg selv er grunn nok for å kjøpe spillet, for en kan godt se at Rockstar har lagt mye penger bare her!

 

Nå er det deres tur; Hvilken spillinnpakning (ikke vurder BARE utifra cover-bilde) synes dere er den desidert feteste?

GI GRUNN FOR HVORFOR DEN SPILLINNPAKNINGEN ER DIN FAVORITT!

 

EDIT: Et bilde av hva som følger med når du kjøper GTA: San Andreas:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan skrive for en kompis, som ikke har bruker her.

Han synes at Warcraft 3 Battlechest er den feteste spillinnpakningen han noen gang har vært borti.

Grunnen er fordi pakken inneholder favoritt-RTS spillet hans med utvidelsespakken (The Frozen Throne), samt to fete (mener ikke bare kule, men altså TYKKE) spillguider, og kule coverbilder.

Lenke til kommentar

Det er nok en eller annen Ultima-pappeske med tekstilkart over Britannia, kort, masser av disketter, innbundet bok med episke historier, osv. Jeg holdt på å begynne å samle på dem en gang, men de koster så fælt. Antikviteter nå.

 

Samlerutgaver av rollespill stiller nok sterkt. Morrowind eller EverQuest? Har ingen, men jeg vet at de pleier å være fine. :)

Lenke til kommentar
Det er nok en eller annen Ultima-pappeske med tekstilkart over Britannia, kort, masser av disketter, innbundet bok med episke historier, osv. Jeg holdt på å begynne å samle på dem en gang, men de koster så fælt. Antikviteter nå.

 

Samlerutgaver av rollespill stiller nok sterkt. Morrowind eller EverQuest? Har ingen, men jeg vet at de pleier å være fine. :)

Man får kjøpt en utgave av Morrowind som er laget i lær, men den er meget sjelden.

Dessuten får man også kjøpt en versjon som er i papp, og en som er i vanlig plastcover.

 

Men den ultima-pakken hørtes nydelig ut!

Ultima VIII var ikke sånn! Der var det bare CDen, den svære esken, og muligens en manual (husker ikke helt)! :cry:

Lenke til kommentar

Det må da være WoW Collectors Edition. Fikk ikke kjøpt den selv, men hadde fryktelig lyst.

 

Den inneholder:

 

Spillet på DVD-plate

Spillet på 4 CD-plater

10-dagers gjestepass

Kart over Azeroth i tøy

Soundtrack CD

Behind the scenes DVD

Artbook med masse kunst fra WC3 verdenen

Unikt dyr som bare dem med collectors edition får.

 

Alt dette kostet 800kr +- fra butikken. Er ikke så gale det.

 

Edit: Glemte artbook og unikt pet.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Har vel egentlig ikke noen storfavoritt blant spillinpakningene, men jeg kan vel nevne litt omkring spillinnpakninger.

Mitt første møte med en storslått manual, må være i anledning Age of Empires II, spillinnpakningen var også ganske fet og inneholdt mange andre ark, den var annerledes enn dagens da den var større, rett og slett for å få plass til den fete manualen (og alle arka som var av mindre betydning :D )!

 

Den største manualen jeg har vært borti må allikevel sies å være manualen til Flight Simulator 2000(?) eneste manualen jeg ikke har lest gjennom.

 

Skal jeg allikevel trekke fram en fet spillinnpakning som jeg selv har vært borti må det være GTA: San Andreas og Rome Total War.

GTA: San Andreas av samme grunner som trådstarter og Rome Total War fordi

du blir møtt av et innspirerende bilde på forsiden (med mye rødt), prydet med bokstaver i gull, baksiden av coveret gir deg et flott og enkelt innblikk i spillet.

Når du åpner spillet begynner det store du blir møtt av tre CDplater (oppå hverandre) og en fin og passe tykk manual i tillegg får du et fint kart over stedene, som du kan bruke når du spiller, eller henge opp på veggen.

 

Spillinnpakningen til Guild Wars er også meget god!

 

Noe jeg krever av alle spillinnpakninger en god og passe lang manual

:cool:

Hater spill der man bare møter en liten lapp med kontaktpersoner osv på....

Lenke til kommentar
[iC' date=10/06/2005 : 19:53]
Det er nok en eller annen Ultima-pappeske med tekstilkart over Britannia, kort, masser av disketter, innbundet bok med episke historier, osv. Jeg holdt på å begynne å samle på dem en gang, men de koster så fælt. Antikviteter nå.

 

Samlerutgaver av rollespill stiller nok sterkt. Morrowind eller EverQuest? Har ingen, men jeg vet at de pleier å være fine. :)

Man får kjøpt en utgave av Morrowind som er laget i lær, men den er meget sjelden.

Dessuten får man også kjøpt en versjon som er i papp, og en som er i vanlig plastcover.

 

Men den ultima-pakken hørtes nydelig ut!

Ultima VIII var ikke sånn! Der var det bare CDen, den svære esken, og muligens en manual (husker ikke helt)! :cry:

Ultima IX: Ascension!!! Der fikk jeg med tarotkort for alle de forskjelige virtues, tekstilkart, tykk manual og diverse annet stasj. Det er den feteste pakken jeg har vært borti!

 

Men for all del, GTA: San Andreas var heller ikke dum :D

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere. WOW Collectors Edition :thumbup: Spill CD-ROM, Spill-DVD, DVD med intro film og annet snacks. Fin bok med flotte tegninger fra karakterutviklingen til spillet. Stilig kart. Stooor fin boks. Soundtrack. Gjestepass Hmmm var det noe mer? Ja også unik pet kun for de som har CE versjonen.

Endret av cremaster
Lenke til kommentar

Red alert 1 Boksen :) Jeg var så hekta på det spillet i sin tid, at det jeg etter noen uker fant det i butikken, jubla jeg. (bokstavelig talt, jeg var liten) Denne svære boksen har brent seg fast i underbevisstheten min, og minner meg om dette geniale spillet :love: (Forøvrig var 2'ern det første spillet jeg så med de nye DVD-coverene :thumbdown: )

Endret av DaWeed
Lenke til kommentar
Men den ultima-pakken hørtes nydelig ut!

Ultima VIII var ikke sånn! Der var det bare CDen, den svære esken, og muligens en manual (husker ikke helt)! :cry:

Hehe, hvert Ultima-spill har flere lanseringer, billige og dyre. Denne siden er god og dekker, såvidt jeg vet, så å si alle lanseringer. Se om du kan finne din.

 

Det er i hovedsak disse opprinnelige lanseringene som folk skal samle på. De er veldig pene og inneholder ofte mye kos (se linken for nærmere informasjon). Richard Garriot var kjent for å påkoste spillene sine sexy innpakninger, samt diverse kos inni. :)

Lenke til kommentar

Har sett mange fete spillinnpakninger gjennom tidene. Spilleskenes storhetstid var i "gamle" dager da de kom i store pappbokser. Jeg husker spesielt blood 2 - the chosen, som hadde et opphevet relieff av en slesk jævel i sølv, på sort og rød bakgrunn. Little big adventure 2 hadde også en meget fin eske, med utrolig digg print på cdplata. Eneste ulempen med disse pappeskene var at de hadde en tendens til å falle fra hverandre, og noen var større en andre, så det ble rot i hylla.

 

Det liker jeg med dagens standard, aka disse dvd-eskene, de er alle samme høyde, og tittelen/platform står enkelt og greit på ryggen. enhver hylleeiers drøm. San Andreas har som nevnt fet innpakning, det samme har tales of symphonia, og resident evil 4. (trykket på skivene er bare GENIALT.)

 

En ting jeg gremmer meg litt over er at final fantasy 7 ble gitt ut i disse STYGGE ps-coverene. Jeg hater de av hele mitt hjerte. Det spillet fortjener et skikkelig cover. Designet kunne de beholdt, bare tilpasset det til en dvd-case. (som f. eks Doom3-coveret, der det er plass til 3 cder. Jeg skulle betalt mye for en re-release av det spillet, i en dvd-eske. Noen som vet hvor jeg kan få tak i tomme dvd-cover med plass til 3 discer som f. eks doom3? Jeg har lyst å prøve meg på å lage et innlegg til et sånt og gi ff-7diskene et nytt hjem!

Lenke til kommentar
Men den ultima-pakken hørtes nydelig ut!

Ultima VIII var ikke sånn! Der var det bare CDen, den svære esken, og muligens en manual (husker ikke helt)! :cry:

Hehe, hvert Ultima-spill har flere lanseringer, billige og dyre. Denne siden er god og dekker, såvidt jeg vet, så å si alle lanseringer. Se om du kan finne din.

 

Det er i hovedsak disse opprinnelige lanseringene som folk skal samle på. De er veldig pene og inneholder ofte mye kos (se linken for nærmere informasjon). Richard Garriot var kjent for å påkoste spillene sine sexy innpakninger, samt diverse kos inni. :)

sm_u8_box_cleu.jpg

Denne var min versjon, men bruttern sier at han kjøpte denne:

sm_u8_box_pceu.jpg

 

...Som faktisk har en del utstyr med. Bare synd at vi ikke har dem noe lenger, verken min eller hans. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...