~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Har ikke sett det før nå Må takke Modene (var vist TST, takk = som har gjort og alle brukerne som har mast om dette ( og alle de som har vært stille, men postet). Blir mye lettere å lese på Forumet om Guildwars når det har fått egen kategori, lettere å finne tråder å svare på YES Endret 10. juni 2005 av ~Alex~
TST Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kategorien ble opprettet i dag, og det er ikke fordi folk har mast om det. Det er fordi det var behov for det. Brukte en halvtime i dag på å flytte alle tråder over i den nye kategorien, så det er hyggelig å se at det settes pris på. :-) "Alle modene" = meg :-)
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Kategorien ble opprettet i dag, og det er ikke fordi folk har mast om det. Det er fordi det var behov for det. Brukte en halvtime i dag på å flytte alle tråder over i den nye kategorien, så det er hyggelig å se at det settes pris på. "Alle modene" = meg :-) Tusen takk Og for de som enda ikke har fått det med seg, Guildwars er nå et av de 5 mest spilte nettspillene, noe som også viser hvor stor interesse spillet har (ifølge Xfire).
Sponis Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Kategorien ble opprettet i dag, og det er ikke fordi folk har mast om det. Det er fordi det var behov for det. Brukte en halvtime i dag på å flytte alle tråder over i den nye kategorien, så det er hyggelig å se at det settes pris på. "Alle modene" = meg :-) Tusen takk Og for de som enda ikke har fått det med seg, Guildwars er nå et av de 5 mest spilte nettspillene, noe som også viser hvor stor interesse spillet har (ifølge Xfire). Rundt 5% av alle som spilelr bruker xfire, så det seier ingeting. Fint at GW har fått egen aktegori, skal prøve å poste litt der.
Grundig Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) aleksanderrr: Du tåler virkelig ikke at GW er et populært spill du? Takk TST Endret 19. juni 2005 av Grundig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå