kiios Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 lol pingler er selv 13 år. men blir ikke redd, doom3 kjeder meg :O
Pilot_ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 lol pinglerer selv 13 år. men blir ikke redd, doom3 kjeder meg :O Ja du er vell en sånn tøffing du
Adversary Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 lol pinglerer selv 13 år. men blir ikke redd, doom3 kjeder meg :O Ja du er vell en sånn tøffing du Sikkert bare noen bi-virkninger av å være fjortiss ..
Aes456 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Doom 3 er dritfett spill. Klarte ikke å slutte før jeg hadde spilt gjennom det. Men som sagt så velger du selv om du vil bli skremt, ved å ha det mørkt, høy lyd, være alene osv... Selv mener jeg at det er litt av gleden >>>> Endret 23. juni 2005 av Petter (chaos)
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ja. Det er rått å spille det for første gang i et mørkt rom og med høy lyd. Spesielt når du har hørt mye rykter om hvor skummelt det er. Slik var det med meg første gang.
amarios Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 blir litt småskremt jeg også, men mest paranoid av at det er så mørkt overalt. springer rundt omkring, plutselig hører jeg en lyd. frem med lommelykta for å se. får nærmest en klaustrofobisk følelse av dette spillet...
Freeky2k Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Selv mener jeg at det er litt av gleden. Er det ikke derfor vi spiller skrekkspill då? blir litt småskremt jeg også, men mest paranoid av at det er så mørkt overalt. springer rundt omkring, plutselig hører jeg en lyd. frem med lommelykta for å se. får nærmest en klaustrofobisk følelse av dette spillet... Likte ikke så godt at du er avhengig av lommelykten igjennom hele spillet. Hadde helt andre forventninger til Doom3, siden eg håpte det ville vere mer likt de tidligere spillene. Selv om de er gamle, så er det gøy å løpe igjennom baner å skyte alt på to bein (fire kanskje) uten å egentlig vite hvorfor. Hadde håpet treern ble lik, men nei..
Cutthroat Bill Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 OFF TOPIC: Personelig driter jeg i hvem som spiller hva, men hvis mindre årige ødelegger for andre, da kan de dingle eksempel GTA3. ON TOPIC: Jeg synes ikke att Doom3(XBox) var direkte skummelt, men jeg hoppa høyt som f*** litt for ofte til att jeg ville spille mer. Tror jeg er litt skvetten av meg
Migr Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Da jeg spillte det syntes jeg ikke det var noe skummelt. Men kvapp det gjorde jeg
Sigga Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Spillte D3 på xbox for en snau uke siden, og det skremte vettet av meg. Jævlig når du ser noe med lommelykta på, og det begynner å brøle. Da tømmer du hele magasinet i skrekk.
V36a Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Klarer ikke å spille mer enn max en halvtime i gangen. Blir helt paranoid etter den tiden, og da er det på tide å slutte Men spillet er jo genialt likevel
Stifi Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Klarer ikke å spille mer enn max en halvtime i gangen. Blir helt paranoid etter den tiden, og da er det på tide å slutte Men spillet er jo genialt likevel Hehe =P. Når jeg har først begynnt å spille. Så kan jeg ikke slutte å spille.
Mala Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Joa, var 18 år da eg kjøpte spillet. For å si det sånn, mamma lurte opptil flere ganger ka faen så skjedde nede på rommet mitt; hyling å bønner
Rofle01 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Vil dere ha noe skikkelig skummelt? en står i midten i et mørt rom mens den andre går rundt. han i midten har lommelykt! den som går rundt skalhyle og slå han som står i midten! han som står i midten kan slå tilbake men, da må han legge fra seg lommelykten! det er skummelt det!
Mala Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Vil dere ha noe skikkelig skummelt? en står i midten i et mørt rom mens den andre går rundt. han i midten har lommelykt! den som går rundt skalhyle og slå han som står i midten! han som står i midten kan slå tilbake men, da må han legge fra seg lommelykten! det er skummelt det! Det skal testes
Rofle01 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Litt idiotisk er at de klarer å lage disse syke Plasmagevær mend e klarer faen ikke montere en lommelykt på en hagle!
Mala Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Litt idiotisk er at de klarer å lage disse syke Plasmagevær mend e klarer faen ikke montere en lommelykt på en hagle! JA det har nok slått flere folk etter lanseringen, men man kan jo skjønner det ID ville gjøre det ekstra skummelt sånn sett.Men sett fra ett teknologisk og praktisk ståsted så er det heilt utrolig dumt.
Glipp Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Klarer ikke å spille mer enn max en halvtime i gangen. Blir helt paranoid etter den tiden, og da er det på tide å slutte Men spillet er jo genialt likevel da skulle du ha sett meg på starten.. spoiler: helt på starten nå du ankommer mars, så drar du til underground der du får våpen og lommelykt.. der kommer du til en plass der lyset slokker.. da du får tipset om og bruke lommelykta (ja, dette var før helvete startet) bare i det lille rommet brukte jeg seriøst 10 min og komme igjennom.. det du faktisk kan springe igjennom på 2sec lol.. dette er ikke kødd.. så med en gang helvete brøt løs drepte jeg den første zombien.. trykket F5 for quicksave, så deretter quit da ble det nåkk for meg lol.. dette drev jeg på med en GOOD stund, helt til jeg ble vant til spillet.. da spillte jeg det en god del om gangen, til jeg gikk igjennom det.. ble jo nervevrak etter noen minutters spilling jo
Anonym234 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Joa, var 18 år da eg kjøpte spillet. For å si det sånn, mamma lurte opptil flere ganger ka faen så skjedde nede på rommet mitt; hyling å bønner He he he
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Heh, broren min fortalte meg her om dagen at han har en kompis som er helt vill etter slike spill. Han hater dem, fordi de er så skumle, og fordi han er så lettskremt. Det er forresten derfor han elsker dem også. Han kan sette seg på datastolen sin, slå på DOOM 3, fyre opp headsettet sitt på maks, og ta et pledd og legge det over hodet sitt og skjermen. Så sitter han der da, og skvetter hver gang han møter på en av de jævlene. EDIT: Selv skvatt jeg kun èn gang under spilligna av DOOM 3. Det var en gang da jeg kom mot en heldød zombie som lå på et platå som var litt høyere enn gulvet. Da jeg nærmet meg, sklei han litt ned mot gulvet. Da rykte det til i meg et lite sekund, men ellers har jeg ikke skvettet en eneste gang, så SÅ skummelt er det nå ikke! Endret 19. juli 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg