KristianF Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det at spillet krasjer en del, er et kjent problem.. OGSÅ for folk som eiger ORIGINALEN (JA, det er ute i USA). Har krasja 3-4 ganger her også..
Uderzo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Bare en ting som irriterer noe veldig, og det er at spillet kræsjer temmelig ofte, helt random. Tror ikke ATi er så glad i dette spillet... Godt mulig det. Bruker et X800XT kort selv. Og her krasjer det rett som det er. Det meste av spill krasjer på pc'en min Har enda ikke klart å finne ut hva det er som er årsaken til at pc'en min krasjer så ofte. Tror ikke det er temperatur som er problemet, for kabinettet står åpent og alle komponenter har lave idle temperaturer. Har sjekket ramen også, uten at jeg har klart å fremprovosere noen feil Problem solved Oppdaterte hk biosen og spillet har ikke kræsjet siden Endret 10. juni 2005 av Uderzo
KriZZ Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Slik ser min ut...har pumpa han godt opp Cheater ja... ser det på summen du har oppi hjørne der! Ikke kom å si du har tjent så mye allerede.... Er jo helt idiotisk og jukse, ødlegger jo hele poenget med spillet...
ASDASDKL2131 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Cheater ja... ser det på summen du har oppi hjørne der!Ikke kom å si du har tjent så mye allerede.... Er jo helt idiotisk og jukse, ødlegger jo hele poenget med spillet... Hele poenget med spillet, hvertfall for min del, er å ha det gøy. Med masse penger så er det jo enda lettere å ha det gøy. Og dette er jo et singleplayer-spill. Om du cheater ødelegger du ikke for noen andre enn deg selv.
FuglFøniks Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 (endret) Funket ved bytte av driver likevel . Kongespill altså. Og alle dere Preben-unger som klager på piratkopi: Hold kjeft newbies. Endret 11. juni 2005 av pain
tor_erik Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Og alle dere Preben-unger som klager på piratkopi: Hold kjeft newbies. Ja, alle vi som faktisk betaler for spillene våre er intet annet enn n00bs og uvitende idioter. Heeeeelt enig. Anyway, det viser seg at dette problemet ikke bare gjelder piratkopier. Kjøpte spillet i går, og oppdaget kjapt at spillet ofte krasjer i begynnelsen og i tillegg etter første date med Denise. Skal oppdatere HK-BIOS nå, så får vi se hvordan det går. Endret 11. juni 2005 av tor_erik
Sti4n Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 OffT: Spillet kan være ekte det.... Jeg kjenner en kar som jobber i "spill-butikk"... Han ga meg spillet en dag før det kom i butikken (gta:sa til ps2)
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Slik ser min ut...har pumpa han godt opp Cheater ja... ser det på summen du har oppi hjørne der! Ikke kom å si du har tjent så mye allerede.... Er jo helt idiotisk og jukse, ødlegger jo hele poenget med spillet... Vet du hva som er hakket mer idiotisk? Å bry seg om hvordan andre spiller et spill.
FuglFøniks Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Og alle dere Preben-unger som klager på piratkopi: Hold kjeft newbies. Ja, alle vi som faktisk betaler for spillene våre er intet annet enn n00bs og uvitende idioter. Heeeeelt enig. Anyway, det viser seg at dette problemet ikke bare gjelder piratkopier. Kjøpte spillet i går, og oppdaget kjapt at spillet ofte krasjer i begynnelsen og i tillegg etter første date med Denise. Skal oppdatere HK-BIOS nå, så får vi se hvordan det går. Skulle likt å vite hvor mye jeg bruker på filmer og musikk du . Men å betale 500,- for et spill gjør jeg simpelten ikke, da lar jeg heller være. Er bare så lei alle snusfornuftige på det forumet her.
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Cheater ja... ser det på summen du har oppi hjørne der!Ikke kom å si du har tjent så mye allerede.... Er jo helt idiotisk og jukse, ødlegger jo hele poenget med spillet... *bravo* klappe for idioten... Nå har det seg sånn at jeg faktisk har gjennomført det.... EDIT: ikke direkte gjennomført...men nok til at jeg kan "jukse å være teit" med god sammvitighet... PS: skjerp deg Endret 11. juni 2005 av haddis
tor_erik Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Og alle dere Preben-unger som klager på piratkopi: Hold kjeft newbies. Ja, alle vi som faktisk betaler for spillene våre er intet annet enn n00bs og uvitende idioter. Heeeeelt enig. Anyway, det viser seg at dette problemet ikke bare gjelder piratkopier. Kjøpte spillet i går, og oppdaget kjapt at spillet ofte krasjer i begynnelsen og i tillegg etter første date med Denise. Skal oppdatere HK-BIOS nå, så får vi se hvordan det går. Skulle likt å vite hvor mye jeg bruker på filmer og musikk du . Men å betale 500,- for et spill gjør jeg simpelten ikke, da lar jeg heller være. Er bare så lei alle snusfornuftige på det forumet her. Jeg blåser fullstendig hvor mye penger du bruker på musikk og filmer, kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Uansett hvor fattig du er etter siste tur på Platekompaniet, så synes jeg det er idiotisk å piratkopiere spill. Hadde ikke du blitt irritert dersom noen tok det du hadde laget, masseproduserte det, og gav det bort gratis?
KriZZ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Cheater ja... ser det på summen du har oppi hjørne der!Ikke kom å si du har tjent så mye allerede.... Er jo helt idiotisk og jukse, ødlegger jo hele poenget med spillet... *bravo* klappe for idioten... Nå har det seg sånn at jeg faktisk har gjennomført det.... EDIT: ikke direkte gjennomført...men nok til at jeg kan "jukse å være teit" med god sammvitighet... PS: skjerp deg haha.... Du hadde nok gjennomført spillet den datoen du postet det bildet (2 dager etter US release) Tror på deg jeg
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 haha.... Du hadde nok gjennomført spillet den datoen du postet det bildet (2 dager etter US release) Tror på deg jeg mhm
KristianF Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Og alle dere Preben-unger som klager på piratkopi: Hold kjeft newbies. Ja, alle vi som faktisk betaler for spillene våre er intet annet enn n00bs og uvitende idioter. Heeeeelt enig. Anyway, det viser seg at dette problemet ikke bare gjelder piratkopier. Kjøpte spillet i går, og oppdaget kjapt at spillet ofte krasjer i begynnelsen og i tillegg etter første date med Denise. Skal oppdatere HK-BIOS nå, så får vi se hvordan det går. Skulle likt å vite hvor mye jeg bruker på filmer og musikk du . Men å betale 500,- for et spill gjør jeg simpelten ikke, da lar jeg heller være. Er bare så lei alle snusfornuftige på det forumet her. Jeg blåser fullstendig hvor mye penger du bruker på musikk og filmer, kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Uansett hvor fattig du er etter siste tur på Platekompaniet, så synes jeg det er idiotisk å piratkopiere spill. Hadde ikke du blitt irritert dersom noen tok det du hadde laget, masseproduserte det, og gav det bort gratis? Hadde ikke klagd på det jeg.. Hadde vært fornøyd hadde noen likt det jeg hadde lagd.. Lovlig eller piratkopiert..
FuglFøniks Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Haha, Tor Erik. Synes virkelig synd på Rockstar, de får jo inn så lite penger
tor_erik Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Haha, Tor Erik. Synes virkelig synd på Rockstar, de får jo inn så lite penger De håver selvsagt inn penger, men det gir deg fremdeles ingen rett til å piratkopiere spillet deres. Når vi først nevner dette med penger og piratkopiering, så regner jeg med at du er klar over hvor mange milliarder piratkopieringen koster spillbransjen årlig? Husk, jo mer penger, desto bedre spill. Funder litt på den du. Stealth-: Jeg skulle likt å se deg sitte med den samme "gi faen-holdningen" dersom det var virkelige penger vi snakket om.
Shimano Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Haha, Tor Erik. Synes virkelig synd på Rockstar, de får jo inn så lite penger Haha, jeg synes synd på deg som er en stakkar som ikke har råd til å betale for varer han bruker :!:
FuglFøniks Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Shimano... Som sagt, så kjøper jeg så mye film og musikk; innimellom spill som lommeboka tillater. Men da jeg hører på veldig mye musikk, ser farlig mye filmer, og spiller endel, så har jeg faktisk ikke råd til alt dette. Bare å mobbe meg. Er 16 år, og jobber deltid som lagergutt i tillegg til vgs. Greit, tjener noen slanter i måneden på dette, men jeg har i tillegg noe annet å bruke penger på også. Og da jeg ikke er supernaiv i huet, så laster jeg ned det jeg rett og slett ikke får råd til. At jeg laster ned/opp tar INGEN skade av, jeg har ikke råd til å kjøpe det jeg laster ned uansett. Det eneste måtte være at jeg i tillegg til å laste ned, selvfølgelig laster mye opp. Hvem som får disse GiB'ene vet jeg jo ikke, men altså... Come on.
Papillon Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Haha, Tor Erik. Synes virkelig synd på Rockstar, de får jo inn så lite penger Haha, jeg synes synd på deg som er en stakkar som ikke har råd til å betale for varer han bruker :!: Og jeg synes synd på deg som synes synd på folk som er intellektuelle nok til å bortprioritere bankrottprisene på spill, som velger et gratis alternativ, og lar idioter som deg betale.
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hva med heller å stenge hele tråden, jeg mener, snakker vi om GTA kræsj eller om piratkopiering og lommepenger? *Rapotere*
Anbefalte innlegg