Stonescream Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 om du har vannkjøling, eller planer om det at HK har hull gjennom og ikke bare "hemper" til å feste blokker med, at det ikke er nødvending med vifte på northbrigde eller southbridge= mindre støy. Les litt tester av ulike hovedkort og se om folk har problemer med de. Noen versjoner kan være ustabile eller ha andre problemer.
tjaa Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) anna enn at komponenta eg har frå før passa? Siden du spør på den måten så setter du premisser, men de er litt vage. F.eks. om du beholder cd-/dvd-brenner e.l spiller ingen rolle. Men skal du beholde CPU/ RAM, Kabinett/ PSU eller skjermkort, så er det liten vits i å si så mye uten å vite nærmere. Endret 8. juni 2005 av tjaa
lassaron-jon Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 eg skal ha alle komponenta, men eg må ha meg eit kort med pci-e. har ikkje ein gong AGP. føkkings emachines chrap.
Morten K Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 eg skal ha alle komponenta, men eg må ha meg eit kort med pci-e. har ikkje ein gong AGP. føkkings emachines chrap. Hvor mye penger skal du bruke på ny pc?
lassaron-jon Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 hovedkort ????? grafikkort ca 1400 (Geforce 6600GT) om det ikkje er noke beitre til samme pris når den tid kjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå