Gå til innhold

angående en mp3 spiller..


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

saken er altså at, eg kjøpte en mp3 spiller i november av expert i bergen om det har noe og si hehe.. dette var en creativ zen micro, og etter 2 måneder kubbet audio utgangen på den... jeg gikk ned og byttet den ingen problem.... 3 måneder seinere skjedde det samme...gikk ned og byttet den... ingen problem,, og nå har det samme skjedd igjen og nå vil eg bytte produkt pga eg e dritt lei av og bytte mp3 spiller vær 3 måned.... då da kommer eg ned me alt jeg fikk med.... utenom høretelefonene som følgte med de hadde jeg kastet fordi de var så dårlig... så sier han at nei du får ikke bytte produkt hvis du ikke har høretelefonene med, han ville ikke høre på noen forslag og jeg tenkte fy fan for en dårlig sørvice.... ka skal han med høre telefonene når produktet er ødelagt.. synes dere eg har en sak her??

 

 

mvh tomas

Endret av Lizzard]
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ingen som har noen meninger? vet eg skriver litt rotete men regner med dere klarer og lese det :blush:

 

 

mvh Tomas

Endret av Lizzard]
Skrevet

Vel selger har to avhjelpsforsøk det har selger fått og du kan heve kjøpet, siden samme feil har intruffet for tredje gang....

Skrevet
Vel selger har to avhjelpsforsøk det har selger fått og du kan heve kjøpet, siden samme feil har intruffet for tredje gang....

er det helt sikkert det der? står det i "forbrukerloven" men hvis han begynner og skape seg med de høretelefonene

 

 

mvh

Skrevet
' date='09/06/2005 : 11:25']
Vel selger har to avhjelpsforsøk det har selger fått og du kan heve kjøpet, siden samme feil har intruffet for tredje gang....

er det helt sikkert det der? står det i "forbrukerloven" men hvis han begynner og skape seg med de høretelefonene

 

 

mvh

er korrekt det. Enda bedre; den feilen du nevner er et kjent problem. de fleste slike byttes uansett.

 

 

de hodetelefonene skal ikke bety noe for saken din. om de skulle gjøre det så treffer fkjl. § 51 inn.

Nederst står at det du ikke taper din rett til heving dersom du kan erstatte det tapet (som feks manglende hodetelefoner skulle kunne ha.

Skrevet

takk skal dere ha da gjør eg det i morra, men litt py at de koster 400 kr di ****høretelefonene

 

 

mvh tomas:) tråden kan fjernes nå hvis det går an

:thumbup:

Skrevet

Er det ikke bare å kjøpe et par ørepropper til 10 kr i en eller annen sånn skrot butikk? Men uansett så har det ikke noe å si så lenge du er villig til å erstatte dette.

Skrevet
Er det ikke bare å kjøpe et par ørepropper til 10 kr i en eller annen sånn skrot butikk? Men uansett så har det ikke noe å si så lenge du er villig til å erstatte dette.

nei nei dette va viktig det måtte være creativ sine ! og de koster 400 kr og kan kun bestilles på nett! så sa eg (dette var når eg var der nede) kan du ikke bare ta ut de andre høre telefonene fra den andre mp3spillern da?" men nei det var ikke aktuelt

eg skulle egentlig bytte mp3n til en annen når eg var der men når eg får sån service kan de **** vekk :)

 

takk for all hjelp fixer dette i morra ellers..:p:innocent:

Skrevet

Det er et VELDIG utbredt problem med lydutgangen på Zen Micro. Men en ting selgeren kanskje tenker på, er å sjekke øreproppene dine opp mot spilleren din. Det _kan_ (veeeldig tvilstilfelle) også bare være øreproppene dine som er ødelagt/skurrete, og da burde butikken ha krav på å teste disse før du får noe nytt.

 

Det er som å levere en ustabil ruter til reklamasjon uten å levere med strømforsyningen, som godt kan være årsaken til ustabilitet.

 

I dette tilfellet tror jeg uansett det er selve spilleren, men det kan vel hende butikken er bestemt på å få tilbake/teste øreproppene.

Skrevet

Saken er vel at om selger skal få igjen penger fra leverandør så må han returnere et komplett produkt m/originale øretelefoner.

 

Kan nevne at jeg fikk en ny chipsett vifte fra Netshop. Viften tok de fra et returkort med feil. Jeg mått returner den defekte chip viften ellers fikk de ikke penger igjen på hoved kortet. Altså samme praksis hos Netshop som hos Expert i Bergen.

Skrevet
Saken er vel at om selger skal få igjen penger fra leverandør så må han returnere et komplett produkt m/originale øretelefoner.

 

Kan nevne at jeg fikk en ny chipsett vifte fra Netshop. Viften tok de fra et returkort med feil. Jeg mått returner den defekte chip viften ellers fikk de ikke penger igjen på hoved kortet. Altså samme praksis hos Netshop som hos Expert i Bergen.

tilnærmet like mengde. Det er definisjonen for rett på heving, altså kan man spørre seg om hodetelefonene er en del av dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...