Gå til innhold

angående en mp3 spiller..


Anbefalte innlegg

saken er altså at, eg kjøpte en mp3 spiller i november av expert i bergen om det har noe og si hehe.. dette var en creativ zen micro, og etter 2 måneder kubbet audio utgangen på den... jeg gikk ned og byttet den ingen problem.... 3 måneder seinere skjedde det samme...gikk ned og byttet den... ingen problem,, og nå har det samme skjedd igjen og nå vil eg bytte produkt pga eg e dritt lei av og bytte mp3 spiller vær 3 måned.... då da kommer eg ned me alt jeg fikk med.... utenom høretelefonene som følgte med de hadde jeg kastet fordi de var så dårlig... så sier han at nei du får ikke bytte produkt hvis du ikke har høretelefonene med, han ville ikke høre på noen forslag og jeg tenkte fy fan for en dårlig sørvice.... ka skal han med høre telefonene når produktet er ødelagt.. synes dere eg har en sak her??

 

 

mvh tomas

Endret av Lizzard]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel selger har to avhjelpsforsøk det har selger fått og du kan heve kjøpet, siden samme feil har intruffet for tredje gang....

er det helt sikkert det der? står det i "forbrukerloven" men hvis han begynner og skape seg med de høretelefonene

 

 

mvh

Lenke til kommentar
' date='09/06/2005 : 11:25']
Vel selger har to avhjelpsforsøk det har selger fått og du kan heve kjøpet, siden samme feil har intruffet for tredje gang....

er det helt sikkert det der? står det i "forbrukerloven" men hvis han begynner og skape seg med de høretelefonene

 

 

mvh

er korrekt det. Enda bedre; den feilen du nevner er et kjent problem. de fleste slike byttes uansett.

 

 

de hodetelefonene skal ikke bety noe for saken din. om de skulle gjøre det så treffer fkjl. § 51 inn.

Nederst står at det du ikke taper din rett til heving dersom du kan erstatte det tapet (som feks manglende hodetelefoner skulle kunne ha.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å kjøpe et par ørepropper til 10 kr i en eller annen sånn skrot butikk? Men uansett så har det ikke noe å si så lenge du er villig til å erstatte dette.

nei nei dette va viktig det måtte være creativ sine ! og de koster 400 kr og kan kun bestilles på nett! så sa eg (dette var når eg var der nede) kan du ikke bare ta ut de andre høre telefonene fra den andre mp3spillern da?" men nei det var ikke aktuelt

eg skulle egentlig bytte mp3n til en annen når eg var der men når eg får sån service kan de **** vekk :)

 

takk for all hjelp fixer dette i morra ellers..:p:innocent:

Lenke til kommentar

Det er et VELDIG utbredt problem med lydutgangen på Zen Micro. Men en ting selgeren kanskje tenker på, er å sjekke øreproppene dine opp mot spilleren din. Det _kan_ (veeeldig tvilstilfelle) også bare være øreproppene dine som er ødelagt/skurrete, og da burde butikken ha krav på å teste disse før du får noe nytt.

 

Det er som å levere en ustabil ruter til reklamasjon uten å levere med strømforsyningen, som godt kan være årsaken til ustabilitet.

 

I dette tilfellet tror jeg uansett det er selve spilleren, men det kan vel hende butikken er bestemt på å få tilbake/teste øreproppene.

Lenke til kommentar

Saken er vel at om selger skal få igjen penger fra leverandør så må han returnere et komplett produkt m/originale øretelefoner.

 

Kan nevne at jeg fikk en ny chipsett vifte fra Netshop. Viften tok de fra et returkort med feil. Jeg mått returner den defekte chip viften ellers fikk de ikke penger igjen på hoved kortet. Altså samme praksis hos Netshop som hos Expert i Bergen.

Lenke til kommentar
Saken er vel at om selger skal få igjen penger fra leverandør så må han returnere et komplett produkt m/originale øretelefoner.

 

Kan nevne at jeg fikk en ny chipsett vifte fra Netshop. Viften tok de fra et returkort med feil. Jeg mått returner den defekte chip viften ellers fikk de ikke penger igjen på hoved kortet. Altså samme praksis hos Netshop som hos Expert i Bergen.

tilnærmet like mengde. Det er definisjonen for rett på heving, altså kan man spørre seg om hodetelefonene er en del av dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...