Gå til innhold

Middelmådig grafikk i Battlefield 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quoteSkrevet 09/06/2005 : 22:03

 

QUOTE (herzeleid @ 09/06/2005 : 20:14)

tror egentlig ea lurte oss litt i begynnelsen slik som Valve gjorde.

 

De lovte veldig mye mere enn de holdt

 

Who doesn't?

Tror du Microsoft og Sony pøser ut 110% sannhet når de sitter der og skryter av sine kommende stor-konsoller?

Jeg kan garantere deg at knapt 70% (om ikke mindre) av det er sant.]

 

Tror ikke de vet hva de kommer til å få. Ting går fort i spillbransjen og produktene er knapt ferdig utviklet når de blir utgitt. De første skjermbildene viser forventet grafikk.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke grafikken var så bra jeg, i alle fall ikke i forhold til systemkravene. HL2 flyter bra med det meste på maks her, mens Battlefield 2 ikke gjør det. Kan hende det er jeg som ikke har hatt nok tid til å tweake settings, men det tar jo år og dag med denne "calculating shaders"-saken.

Lenke til kommentar

Har nå testet litt til ang grafikk, bare sett meg litt rundt liksom. Når det gjelder AA så blir det ikke bra nok selv om man slenger AA på max. Kantene er hakkette og ekkel. Dessuten så er alt av omgivelser som gress og trær, ikke spesielt godt laget.

 

Dette er en demo, så det kan jo hende at de fikser dette på ett vis, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Kantene er hakkette og ekkle.

 

Dette er en demo, så det kan jo hende at de fikser dette på ett vis, men man vet jo aldri.

På min demo så er det verfall ikke noen hakkette kanter jeg kjører alt på high.

Knallbra Demo,spillet blir sikkert enda bedre :!:

Lenke til kommentar
Har nå testet litt til ang grafikk, bare sett meg litt rundt liksom. Når det gjelder AA så blir det ikke bra nok selv om man slenger AA på max. Kantene er hakkette og ekkel. Dessuten så er alt av omgivelser som gress og trær, ikke spesielt godt laget.

 

Dette er en demo, så det kan jo hende at de fikser dette på ett vis, men man vet jo aldri.

Mine kanter er myke å deilige ! tipp top grafikk !

Lenke til kommentar
Har nå testet litt til ang grafikk, bare sett meg litt rundt liksom. Når det gjelder AA så blir det ikke bra nok selv om man slenger AA på max. Kantene er hakkette og ekkel. Dessuten så er alt av omgivelser som gress og trær, ikke spesielt godt laget.

 

Dette er en demo, så det kan jo hende at de fikser dette på ett vis, men man vet jo aldri.

Mine kanter er myke å deilige ! tipp top grafikk !

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...