Gå til innhold

Hva spiser du som oftest til frokost?

svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare en liten rettelse Firesky, Red Kick er ikke heftig energi-drikke, hvis du spiser pulveret så er det kanskje litt heftig, men er lovlig i norge, så det er ikke særlig sterkere enn batery...

Skrevet

- Protein Shake med glutamin.

- Rugflatbrød med kokt skinke eller kylling, med litt olivenolje på.

- Muligens litt melk, men som regel bare vann.

Skrevet

Eh, jeg spiser som regel bare et par brødskiver på skolen, drikker vann.

Spiser jeg hjemme i ukedagene spiser jeg brødskiver og drikker melk og juice om vi har.

Er jeg alene hjemme i helgene er det ofte Grandiosa. :blush:

Skrevet

Heh, går i grandiosa hos meg og hvis det er noen rester fra kvelden før. Spiste det til frokost i dag, jeg! *Føle seg sunn*

Ellers går det i kjedelige ting som brødskive med enten syltetøy, honning, sardiner (nam!) eller skinke på. Kommer an på hva jeg er hekta på for tiden. Nå er det i syltetøy + brun-/hvitnost på samme skive. DET er digg!

Skrevet
Spiser vanligvis havregrøt og proteinshake.

Ok dette høres litt fælt ut, men prøv å ha eggerøre i havregrøten. Er faktisk ganske godt...

Skrevet
Spiser vanligvis havregrøt og proteinshake.

Ok dette høres litt fælt ut, men prøv å ha eggerøre i havregrøten. Er faktisk ganske godt...

Kanskje det, men ikke prøv O-boypulver, det suger dødt lem.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Frokost? Hva er det? :whistle:

Orker som regel ikke å spise frokost (matlysten er ikke så alt for stor kl. 05.30 om morgenen). "Frokosten" pleier vel å komme kl. 15.00 eller noe, altså når jeg kommer hjem igjen. :no:

Skrevet
bare en liten rettelse Firesky, Red Kick er ikke heftig energi-drikke, hvis du spiser pulveret så er det kanskje litt heftig, men er lovlig i norge, så det er ikke særlig sterkere enn batery...

kommer jo helt an på hvordan man blander det...

balnder aldrig etter det som står på boksen da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...