Gå til innhold

Denne er ment til Blue Sky


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg låste posten hans og slettet alle de grove svarene han lagde i samme post. Jeg følte at dette var på sin plass da han skrev utrolig mye usaklige og barnslige ting som var direkte fornærmende og uten noen betydning for selve saken.

 

Han skrev at posten ble lukket på grunn av maktsyke moderatører, men jeg tror alle skjønner at denne posten ikke ble stengt pga hva den dreiet seg om (klage på moderatører), men heller hvordan personen direkte brøt forumet retningslinjer, og "floodet" forumet med skjellsord. Dette er en av de få gangene jeg har følt meg tvunget til å stenge en tråd, og håper jeg slipper å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar

Hvorfor lage slike poster?

 

Det bare gjør vonde ting værre! Slutt med all den tåplige postingen, la lamere være lame å ikke bry dere om de! Rett og slett /ignore.

 

Dere som lager mere ut av det fikser jo like mye til å lagge et useriøst forum! Jeg håper dette er slutten på slik posting og vi heller kan snakke data ikke dritt sleng og slik dritt!

 

Godt å kjempe bra at moderatorene er på vakt og rydder opp!

_________________

Mvh. Simen Bakke

__________________

HUSK URL-kode! Mine HW Specc'z!

 

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-07-19 23:27 ]

Lenke til kommentar

Morsomt. Jeg fant akkurat dette sitatet fra Blue Sky i en annen tråd:

 

Hei, jeg takker for sist gang. Da jeg fikk meget god hjelp av dere. Det setter jeg stor pris på. Jeg fikk det til, det med ftp. Dere folkens gjorde at jeg slapp å betale masse penger til en data ansvarlig. Han tar hele 800,- timen. Dette forumet er meget bra, og svarer meget raskt! Vil bare takke!

 

Her er linken: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=41743&forum=25

 

Virker som om han satte pris på geekene og nerdene da.... LOL

 

swanky

 

[ Denne Melding var redigert av: swanky på 2002-07-19 23:29 ]

Lenke til kommentar

Jeg har lest gjennom alle posten Blue sky har skrevet og kom til slutt meg denne konklusjonen:

Noen har tatt passordet hans. Før skreiv Blue sky mange fine poster om hyggelige ting MEN så en dag blei hans passord plokket opp av noen venner som bare er ute etter ****skap, dermed blir forumet nå bombandert med stygge ord og annet søppel.

Lenke til kommentar

Ok jeg beklager dypt for min usæriøse oppførsel og det skal aldri gjenta seg, jeg blir bare så MAD når han kaller alle oss snille hygglige mennesker for homoer og geeker og det som værre er.

 

Uansett, kan en eller annen moderator være veldig snille og banne IP addressen hans eller noe sånt

 

Hadde gjort meg veldig glad :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...