PureTamil Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 LimeWire Nei, Limewire er spywarebefengt jallaprogramvare. Bruk Phex.
sablabra Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 LimeWire Nei, Limewire er spywarebefengt jallaprogramvare. Bruk Phex. LimeWire for teh win Som en opplysning, jeg har ikke spyware på pcen, så dermed basta!
Zeph Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Misliker alle programmer som Bearshare, Limewire, Shareazaa og liknande. Fant ingenting og rotete menyer. Om du klarer å opprette ei brukbar liste med favoritter du kjem inn på i DC++ så er det ganske enkelt. Tar litt tid å komme inn i systemet, men når du kan det så er det unektelig eit av dei betre P2P-programma der ute. Fri for spyware er det òg. Musikk er det flust av på DC-nettverket, og du treng ikkje dele så mykje for å komme inn på større hubber.
Chakl Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 LimeWire Nei, Limewire er spywarebefengt jallaprogramvare. Bruk Phex. Få tak i Limewire pro, den er spyware fri.
PureTamil Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 (endret) LimeWire Nei, Limewire er spywarebefengt jallaprogramvare. Bruk Phex. Få tak i Limewire pro, den er spyware fri. Betale $40 for noe du kan få mye bedre og i åpen kildekode? Kan ikke folk fatte at Phex bruker samme nettverk som Limewire (nettverket kalles Gnutella)? Du får akkurat de samme treffene og funksjonene, men programmet er åpen kildekode. Endret 7. juni 2005 av PureTamil
Chakl Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 (endret) LimeWire Nei, Limewire er spywarebefengt jallaprogramvare. Bruk Phex. Få tak i Limewire pro, den er spyware fri. Betale $40 for noe du kan få mye bedre og i åpen kildekode? Kan ikke folk fatte at Phex bruker samme nettverk som Limewire (nettverket kalles Gnutella)? Du får akkurat de samme treffene og funksjonene, men programmet er åpen kildekode. Jeg sa altså få tak i,ikke (kjøp) Limewire Pro. Det er lett som ingenting når fortiden å få tak i Pro versjon av programvarer. *Du fatter nok hva eg mener Åneida, alle programene du bruke er kjøpt Endret 7. juni 2005 av chakl
Zapking Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 DC++ funker ikke på min maskin.Jeg får ikke opprettet kontakt.
tjodrik Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Gå for Phex, - Java-basert At det er java-basert er jo et kjempeargument _mot_ å bruke det. Det er ene og alene grunnen til at jeg styrer unna azureus, blant annet.
pmarius Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 ikke for å være pirkete, men bare for å leke litt moderator er ikke denne posten egentlig ulovlig på hw.no? siden den handler om piratkopiert musikk til nedlastning ... Ikke nødvendigvis. Det finnes også lovlige musikk (og andre) filer til nedlasting. Virker som du prøver å lete etter ulovligheter når du ikke egentlig har peiling på om det faktisk er det det handler om
W Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hvis det bare er musikk han skal ha så anbefaler jeg Winmx. Enkelt å bruke og har aldri fått no spyware av å bruke det Endret 8. juni 2005 av Zyztem
embark Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Sannsynligheten for at faren hans har en 10-20 gig å dele er vel heller liten, og selv det er jo ikke allverdens om man har forhåpninger om å komme inn på de litt bedre hubbene. Sånn sett er ikke dc++ veldig aktuelt i denne sammenhengen. Det er jo ikke alle hubber man trenger å dele så mye på, da. "Norgeshub 1Gig / 5Gig" for eksempel.
el-asso Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Stenges grunnet retningslinjenes bestemmelser om piratkopierng.
Anbefalte innlegg