superreven Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Finnes det noe bra armor set til en priest rund disse lvlene? Slik en f.eks. kan skaffe seg Defias armor settet til leather brukere ved lvl 16.. Har søkt litt rundt på armor sets oversikten til Allakhazam, men kunne ikke finne noe (utenom high lvl set). Tenkte å gå for sta og int... Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er ikke så mye vits å skaffe seg setts som low lvl, viss du ikke bare skal se kul ut da. Det tar ikke lang tid før du finner items som er mye bedre enn settet, i hvertfall rundt lvl 20, da lvler du ganske fort og finner mye nytt utstyr. Ser noen som har fult defias set, enten har de farma DM eller så har de kjøpt det. For dem som kjøper sets opp gjennom spillet er det bare en ting å si. Det blir ikke mount på deg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er ikke så mye vits å skaffe seg setts som low lvl, viss du ikke bare skal se kul ut da. Det tar ikke lang tid før du finner items som er mye bedre enn settet, i hvertfall rundt lvl 20, da lvler du ganske fort og finner mye nytt utstyr. Ser noen som har fult defias set, enten har de farma DM eller så har de kjøpt det. For dem som kjøper sets opp gjennom spillet er det bare en ting å si. Det blir ikke mount på deg hvis de da ikke har en lvl 60 allerede med epic osv Selv skulle huntern min skaffe "of the fang" men ga opp etter 7 lvler i WC... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Har en rik "onkel" (main'en min) som kan trø til med gull... Så tenkte å kjøpe på AH ja. Visste ikke om det fantes noen low level armor set til priest med set bonus og slikt... kunne vært kjekt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har en rik "onkel" (main'en min) som kan trø til med gull... Så tenkte å kjøpe på AH ja. Visste ikke om det fantes noen low level armor set til priest med set bonus og slikt... kunne vært kjekt. finnes 2 low lvl set, "of the fang" og blackened defias som begge er leather. Skulle vært fler sett som på diablo 2 hvor man haddde ett sett for hver lvl nesten Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Har en rik "onkel" (main'en min) som kan trø til med gull... Så tenkte å kjøpe på AH ja. Visste ikke om det fantes noen low level armor set til priest med set bonus og slikt... kunne vært kjekt. finnes 2 low lvl set, "of the fang" og blackened defias som begge er leather. Skulle vært fler sett som på diablo 2 hvor man haddde ett sett for hver lvl nesten Ja ihvertfall et low lvl set til hver armorklasse... cloth, leather og mail. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel, istedet for å lage en ny tråd på noe rundt det samme spm. så spør jeg bare her ! Er priest lvl 22. atm, mangler bare 13K XP så 23. Spørsmålet er angående disse setene, priest kan ikke han bare bruke cloth ? Og, er det noe point for meg å kjøpe sets ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel, istedet for å lage en ny tråd på noe rundt det samme spm. så spør jeg bare her ! Er priest lvl 22. atm, mangler bare 13K XP så 23. Spørsmålet er angående disse setene, priest kan ikke han bare bruke cloth ? Og, er det noe point for meg å kjøpe sets ? ikke kjøp sett hvis du ikke har en rik main. "sett" (uten bonuser) passer sinnsykt bra sammen utseende messig. Ofrer gjerne 2 intelect for å få bedre look Og priest kan bare bruke cloth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå