Gå til innhold

Er det mulig og starte en lokal wow server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gjør det jo ikkje vis det er ulovelig :ermm:

Vis det er lovlig. hvordan gjør man det?

Eg skal ikkje kjøre den på internett kun lokalt.

Hjelp meg :D

Skrevet
Det heter "å starte", ikke "og starte". Det heter dessuten "hvis" i ditt tilfelle , ikke "vis".

Hold nå munn på deg, og les retninglinjene! :realmad:

Til trådstarter: Nei, det er ikke lov å ha privat server oppe, selv om det unektelig kunne vært underholdende innimellom. Det står i EULA'en at det ikke er lovlig - i hvert fall ikke med programvare som emulerer det Blizzard bruker.

Jeg tror vel egentlig ikke Blizzard ville tillate det uansett.

Skrevet (endret)

og ja, det er ulovlig hvis server software bygger på kode som kommer fra blizzard (d.v.s. "stjålet"). Er det helt nykoda server-software som emulerer de samme funksjonen som "ekte" serversoftware gjør, er det lovlig.

(men det er nytteløst, ettersom det er ulovlig for deg å endre på filene i WoW for å få opp den lokale serveren i realm listen din...)

så:

Teoretisk sett er det ikke ulovlig å starte en lokal server (gitt rette omstendighetene som vist ovenfor)

I praksis er det ulovlig å spille på den :p

Endret av MrLee
  • 1 måned senere...
Skrevet
Det heter "å starte", ikke "og starte". Det heter dessuten "hvis" i ditt tilfelle , ikke "vis".

Hold nå munn på deg, og les retninglinjene! :realmad:

Til trådstarter: Nei, det er ikke lov å ha privat server oppe, selv om det unektelig kunne vært underholdende innimellom. Det står i EULA'en at det ikke er lovlig - i hvert fall ikke med programvare som emulerer det Blizzard bruker.

Jeg tror vel egentlig ikke Blizzard ville tillate det uansett.

seriøst.. ? evig C_f

Skrevet (endret)

Eg stenger dette emnet sida det er i følge Blizzard ikkje lov.

Mitt tips er å spør Blizzard på sitt forum om kvifor dei ikkje har ein local server tjeneste.

Endret av siDDIs
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...