Edstro Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ja som topic sier. Er det mulig og starte en lokal wow server? (Ikkje på nett) Og vis det går hvordan gjør man det?
Knofle Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Å spille offline, kanskje? Ontopic: Ja, det er mulig, men er det lovlig?
Edstro Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Eg gjør det jo ikkje vis det er ulovelig Vis det er lovlig. hvordan gjør man det? Eg skal ikkje kjøre den på internett kun lokalt. Hjelp meg
syff Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det heter "å starte", ikke "og starte". Det heter dessuten "hvis" i ditt tilfelle , ikke "vis".
Dʋgɢtung Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det heter "å starte", ikke "og starte". Det heter dessuten "hvis" i ditt tilfelle , ikke "vis". Hold nå munn på deg, og les retninglinjene! Til trådstarter: Nei, det er ikke lov å ha privat server oppe, selv om det unektelig kunne vært underholdende innimellom. Det står i EULA'en at det ikke er lovlig - i hvert fall ikke med programvare som emulerer det Blizzard bruker. Jeg tror vel egentlig ikke Blizzard ville tillate det uansett.
MrLee Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) og ja, det er ulovlig hvis server software bygger på kode som kommer fra blizzard (d.v.s. "stjålet"). Er det helt nykoda server-software som emulerer de samme funksjonen som "ekte" serversoftware gjør, er det lovlig. (men det er nytteløst, ettersom det er ulovlig for deg å endre på filene i WoW for å få opp den lokale serveren i realm listen din...) så: Teoretisk sett er det ikke ulovlig å starte en lokal server (gitt rette omstendighetene som vist ovenfor) I praksis er det ulovlig å spille på den Endret 5. juni 2005 av MrLee
Edstro Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Ok. Da vil dette totalt sett si at eg kan ikkje starte en fordi det ikkje er lov og spille på sørveren.
Yosuf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 (endret) Og det ville vært ganske meningsløst uansett. MMORPG noen? Endret 6. juni 2005 av Yosuf
syff Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det heter "å starte", ikke "og starte". Det heter dessuten "hvis" i ditt tilfelle , ikke "vis". Hold nå munn på deg, og les retninglinjene! Til trådstarter: Nei, det er ikke lov å ha privat server oppe, selv om det unektelig kunne vært underholdende innimellom. Det står i EULA'en at det ikke er lovlig - i hvert fall ikke med programvare som emulerer det Blizzard bruker. Jeg tror vel egentlig ikke Blizzard ville tillate det uansett. seriøst.. ? evig C_f
siDDis Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Eg stenger dette emnet sida det er i følge Blizzard ikkje lov. Mitt tips er å spør Blizzard på sitt forum om kvifor dei ikkje har ein local server tjeneste. Endret 30. juli 2005 av siDDIs
Anbefalte innlegg