Newt32 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Ros: + Grei sang... + Fine effekter. + Fin intro og outro. + Fine frags. Ris: - "Reload" effekten som begynner 00:33... - At du aldrig viser at du dør.. det er naturlig å dø også, synes jeg da. - hud_saytext 1 - Ingen "hideradar"... Generelt bra.. noen pirke ting! Personlig karakter: 4+
danilovic Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Kjedelige frags (et par fine da), dårlig mirror, irriterende med all slowmotionen, oppbrukt musikk, ekstremt irriterende at du har kutta vekk der hvor man ser hvem som dreper hvem, og filmen er helt svart på slutten. På den positive siden er det i alle fall tydelig at du vet hva du driver med. Filmen var ikke helt på trynet, lissom.
Torjus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 (endret) Takker. Jeg er klar over masse av det dere sier. hud_saytext 1 kunne jeg ikke ta vekk på noen av klippene pga gamle opptak rader visste jeg ikke hvordan jeg fjernet. Hvordan? Hvorfor var reload effekten dårlig? Var det dårlig effekt eller dårlig generelt? Oppbrukt musikk; ja... hadde Guano Apes - Open your eyes ( ) passet bedre feks? Jeg er ikke fornøyd med wmv og kvaliteten. Hvordan får jeg bedre kvalitet (avi) i vegas 5.0d? Endret 5. juni 2005 av fUzZy^
Newt32 Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) rader visste jeg ikke hvordan jeg fjernet. Hvordan? Du skriver bare hideradar i consoll. Hvorfor var reload effekten dårlig? Den passa bare ikke inn... Skvatt litt også Var det dårlig effekt eller dårlig generelt? Nei. Fade effektene dine var grei. Og den hvite effekten du hadde inni dær var også grei. Endret 5. juni 2005 av Newt32
Ksungam Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Syns den var ganske bra jeg +fine effekter +et par fine frags -noen vanlige frags -dårlig kvalitet Btw, du hadde ikke giddet forklare meg åssen du fikk til den fete greia på skriften din på starten? Også den zoom effekten?
Torjus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Syns den var ganske bra jeg +fine effekter +et par fine frags -noen vanlige frags -dårlig kvalitet Btw, du hadde ikke giddet forklare meg åssen du fikk til den fete greia på skriften din på starten? Også den zoom effekten? Fant en tutorial. Skal se om jeg finner den igjen
Wice Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 ' date='05/06/2005 : 21:07'] Funker ikke å laste ned... linken funker ikke! kommer bare opp slik anna drit:P
Torjus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 De som eier FTP serveren må ha slettet den Clanen fikk den sponset men etter eller annet har visst skjedd...
xD^^ Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Vil gjerne se, kan du ikke bare skaffe deg plass hos home.no da... Enkelt og greit...
Torjus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 home.no.net er bare 30mb, filmen min er på 55mb. Men jeg kan se om jeg får lastet opp filmen på nytt... tar 30min :/
Wice Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 home.no.net er bare 30mb, filmen min er på 55mb. Men jeg kan se om jeg får lastet opp filmen på nytt... tar 30min :/ jau
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 +/- Noen greie frags - Alt for enkel intro - Forferdelig bruk av waves effekten der det sies reload - Dårlig kvalitet og farger - Forferdelig musikk - Altfor kort men takk gud den ikke var lengre Karakter: 2/10 Anbefaler deg å finne et par Vegas tutorials, få opp kvaliteten på filmen, velge en sang du kan synkronisere med musikken og lage en god intro som får fram en viss stemmning. Om du er interesert så har jeg 9 Vegas tutorials som jeg har skrevet på et engelsk språklig GTA forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå