Gå til innhold

Jaktsesong på nerder...


Anbefalte innlegg

En vits om nerder...

 

En lastebilsjåfør fraktet en last med computere da han passerte en veikro. Han stoppet for å ta en kopp kaffe, og på turen inn merket han et skilt i vinduet der det sto : NERDER INGEN ADGANG.

 

Han satt seg godt til rette ved et bord, og etter ei lita stund kom servitøren bort og snuste på ham.

 

'Jeg synes det lukter nerd av deg', sa servitøren strengt. 'Hva slags bransje driver du i?'

 

'Nerd? Jeg? Jeg er da en real lastebilsjåfør! Computerlukten kommer fra lasten min.'

 

'Ålreit, lastebilsjåfører er reale mannfolk', samtykker servitøren og serverer ham.

 

Plutselig går døren opp, og inn kommer en fyr med laptop, briller, ufikse klær og altfor korte bukser. Servitøren griper straks en hagle og blåser stakkaren inn i evigheten.

 

'Hva i huleste var vitsen ved det?' spør lastebilsjåføren.

 

'Det er jaktsesong på nerder', forklarer servitøren. 'De holder på å overbefolke hele området, så det er fritt frem for å skyte dem. Du trenger ikke jaktkort eller noen ting.'

 

Sjåføren undrer seg, men drikker kaffen og drar videre. Underveis kjører han over en hump i veien så dørene til containeren åpner seg og alle computerne ramler ut. En flokk nerder strømmer straks til og begynner å forsyne seg.

 

Sjåføren ber dem pelle seg vekk, uten resultat. Så husker han hva servitøren sa om jaktsesong på nerder. Han griper revolveren i hanskerommet og fyrer løs så nerdene faller i tur og orden.

 

Få minutter etter stanser en politimotorsykkel ved siden av og politimannen ber ham stoppe.

 

'Hva er i veien?' spør lastebilsjåføren. 'Det er jaktsesong på nerder nå!'

'Sant nok', sier politimannen. 'Men det er forbudt å jakte med åte!'

:D

 

Vitsen er hentet fra Dagbladet/DinSide

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...