Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for felles mobbeofre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeje, fikk mye oppmerksomhet for karakterkortet mitt i dag :)

 

Fikk ros av folk jeg aldri pleier å snakke med

Hadde 6, 6, 6, 5+, 5, 5, 5, 5, 5, 5 og 5 :!:

 

Kjæresten min fikk 7 av 14 mulige 6-ere :ohmy:

 

Snakker om flink kjæreste eller hva? :)

 

Men, men

 

Tenkte jeg skulle ta meg en bytur i helga og kjøpe meg noen sommerklær

Skal klippe håret mitt i helga også

Lenke til kommentar

*gadd ikke lese mere enn første side(litt av siste)*

 

føler med deg.. ble mobbet for karakterene mine i 8 jeg å..litt værtfall... pluss at folk plutselig syns det ble så gøy å gå å slå meg i armer/mage osv(gjør/gjorde det fortsatt).. hadde ca. 4,4 i snitt(ikke så veldig mye, men nok)... som en følge av erting/mobbinga, ble jeg veldig "what ever", og sånn fortsatte det.. gikk ut fra 10klasse nå, med bare 3.2 i snitt, og null insatsvilje :(

 

så mitt forslag.. begynn å trene. kjøp deg en bra punching-bag, og lær deg å slå....HARDT!

 

så neste gang bøllene erter/mobber deg, bare si det til de, at de skal slutte med det, ellers får de en på tryne!

 

og da om den dagen kommer, at du skal slå de... Sammle alt du har av krefter, og slå til han største typa i gjengen, så hardt du bare klarer, midt på kjeven! da går han mest sansynlig i bakken(gjorde det han typa jeg puncha), og du får status...

testa selv, å kline til han største/leder typa, og han gikk ut for full telling :p måtte inn en liten tur til rektor da men.. forklarte bare at han/de folka hadde mobba meg sånn lenge, og at jeg hadde advart dem.. rektor sa bare det var tøft gjort, og krevde mye mot.. fikk ikke engang anmerkning :!:

 

han typa jeg puncha, fikk derimot noe anna... et godt kvarter i *svimeland* inne hos helsesøster :w00t::w00t:

 

EDIT: driver selv med kampsport, og broren min driver med boksing....men det visste ikke de ;)

Endret av ZeS
Lenke til kommentar

Jævla skolelys, Hippie-Erlend! :nei:

 

 

 

 

:tease: Neida.. Det er fint med digge karakterer! Nå er jo endelig skoleåret slutt.. Går det bedre nå eller? Husker jeg ble mobba før.. ikkenoe morro.. måtte flytte jeg, for at det skulle bli bra.. Men det er altfor lett og bli revet med og mobbe andre folk selv senere!

 

Husk, mobbe igjen.. :nei: Kommer ingen vei med det.. du er 1, de andre er 10.. f.eks.. det er som å snakke til veggen, bare du tar løpefart og slenger hodet i veggen etterpå.. det er, lettere sagt, KLIN umulig..

 

Ignorering fungerer en liten stund, men ikke lenge.. Kun de ordentlige venna og kompisa som er gode og ha.. Tro meg, vet hva jeg snakker om..

 

Håper det går bedre! Lykke til i sommer osv, og lykke til med den kloke jenta di :thumbup:

Hold fast på hun! :)

Lenke til kommentar

Virker som om det går bedre for deg Erlend.

 

Bare så du vet det, jeg føler ekstremt mye med deg. Har ikke blitt mobbet selv, og klarer ikke og forestille meg for et helvete det ville vært.

 

Men, håper ting blir bedre nå, og lykke til med dama og alt sammen :thumbs:

Lenke til kommentar

Erlend: et godt WOW-inspirert råd -> Sett at du er lvl 60.. og de er sånn type lvl 40. selvfølgelig at 10 lvl 40's tar en 60. vent til de fjærner raid groupen og går solo. da asswhiper du de med sandpapir (tar igjenn).

 

Elle så kan du ta splitt-og-hersk taktikken til timothy =)

 

Eller så kan du rett og slett dra til den store motetråden og be om råd =)

 

Uannz... lykke til =)

 

<Nudle>

Lenke til kommentar

Ting går bedre, ja :!:

 

Tror faen meg jeg bytter til steinerskolen eller en annen skole neste år, og starter et liv med blanke ark og en kjempeøst kjæreste ;)

 

Om noen av bøllene kommer etterpå og kaller meg feig får de et slag i kjeven, og ja, jeg kan slå veldig hardt fra meg ;)

 

Gleder meg til å klippe håret mitt, faktisk :innocent:

Begynner å bli irriterende langt, med masse pubertetskrøller :hrm::ohmy:

Lenke til kommentar

Ungdomsskolen var også et helvete for meg. Jeg ble dyttet i gymtimene og slengt dritt til hele tida. Jeg skilte meg nok ut med min arbeidsinnsats på skolen og ble kalt for nerd. Den ene klasseforstanderen min sa ofte spydig til meg foran klassen "du sitter vel foran data'n hele tida vel" (feit og stygg og slem var ho). Jeg fikk ofte høre at jeg var stygg av spesielt jenter. Gutter mobbet meg med dytting og sextrakassering.

 

Jeg fulgte ikke moten, men kledde meg ikke i noen spesifikk stil heller. Bare tok på meg klær jeg syntes det passet meg. Så ikke ut som en boms heller. Men jeg har hørt at jeg var stygg i 3 år på rad. Når jeg begynte på VGS ble ting mye mer rolig. Folk lot meg være i fred. Selv om jeg kan finne ut at noen jenter baksnakker meg på VGS avogtil også. Så jeg føler meg utrolig stygg etter alle de påkjenningene. Fremdeles følger jeg ingen spesifikk stil, og jeg kler meg ikke noe iøynefallende sånn sett heller.

 

Når de spør meg om mine karakterer så bare snakker jeg det bort med "jeg fikk grei resultat" uten å si tallet. Selv om det var en 5 eller 6 jeg fikk. Jeg småprater med folk av og til så jeg er ikke helt outta space, men likevel utenfor.

 

Jeg begynte å trene da jeg begynte på GK. Ble medlem av en kampsport klubb. Det at jeg fikk til teknikker og ble i enda bedre form i klubben gjorde at jeg følte meg bedre. At jeg har oppnådd noe hver gang jeg trente. Folk jeg kjenner "ute" (altså ikke skolekrets - men fra fritida) sier at jeg faktisk ser bra ut. Men de påkjenningene fra skolegangen sitter godt i huet mitt ennå så jeg ble bare usikker da vennene og kjæresten komplimenterte meg.

 

Men om sommeren når jeg kler meg fint (ikke utfordrende engang. Bare fint å se på) så får jeg likevel stygge blikk av jenter ute og mobbing av gutter (f.eks. de skriker for å skremme meg eller tuter fælt med bilhornet for å skvette meg). Alle disse er fremmede. Da føler jeg som om jeg ikke får lov til å kle meg fin og føle meg fin engang. At jeg er dømt til å pakke meg selv inn. Og hvis jeg bare kler meg i sommerkjole og fine sommersko så blir jeg møtt med slikt helvete.

 

Til slutt blir jeg bare forvirra. Hva faen liksom? Hvorfor er det slik? Jeg skjønner virkelig ikke mentaliteten til de folka akkurat der. De som vet please show thy knowledge.

 

Ellers det med at svartkledde "metalfolk" blir lett utfryst på skolen kommer an på hvilken skole egentlig. På skolen min ser jeg mange slike som blander seg godt sammen med andre med helt annen stil. Men bare noen. Noen er altfor "soss" og fordømmer deg bare det ene hårstrået ditt er gredd feil retning (satt på spiss).

Lenke til kommentar

Kan gi deg ett tips som lærern vårs på VK1 El.nikk sa: Du løser ikke vold med vold, men det finnes unntak.

Han fortalte om en slektning som hadde blitt mobbet på ungdomsskolen. Hadde visst blitt så alvorlig at mobberne hadde tent på han(!). Foreldrene hadde prøvd alt de kunne, skoleledelsen, men ingenting fungerte.

Det som skjedde var at broren (gikk visst på vgs.) til mobbeofferet hadde funnet det ut, møtt opp i den ene timen, gått direkte til lederen og slått så hardt at han besvimte. Etter det tok broren og dasket lederen i ansiktet slik at han våknet (det skulle han (lederen) forsåvidt ikke gjort fordi han ble slått ned igjen med en gang!).

Broren ble sendt til rektor sitt kontor, og kom tilbake til klasserommet mens rektoren skrøt han opp i skyene :!: .

 

Nå vet jeg ikke om dette hjelper noe særlig da men jeg får heller si det som lærern min sa: Du kan bruke vold i enkelte situasjoner!

 

Ellers anbefaler jeg deg å følge de andre rådene du har fått her på forumet, mange virker ganske logiske.

Lenke til kommentar

Du vet... selv om du går på ungdomsskole, betyr det ikke at loven ikke gjelder... Anmeld de drittungende.

 

Folk skal få leve som de vil, spesiellt ikke under terror av andre. Et moderne samfunn som vi er i, i dag. Skal slike ting ikke tolereres... Politiet henlegger nok saken, men blir de smårollingene redde? ÅJA!!

Lenke til kommentar
Jeg trodde man skulle bli sett opp til når man har gode karakterer, men nå får jeg lyst til å bare gi faen..

Regner med at du skal begynne i 9.klasse.

 

Bare vent til eksamen kommer i 10.klasse :evil:

 

 

Da angrer de sikkert ;) Og da vet du at hvis du kan komme inn på skoler der du må ha høye karakterer, kan du være sikker på at de ikke kommer i samma klasse :)

Lenke til kommentar

Har en litt spesiell historie...

 

Før da jeg var litt mindre brukte jeg å plage (mobbe var definisjonen til fyren) en kar. Det var ofte at vi sprang etter hverandre med steiner o.l. Men med tiden så har jeg sluttet med å plage/mobbe han. Så nå har det endt opp med at faktisk er ganske gode venner :)

Lenke til kommentar

Tror faen meg jeg bytter til steinerskolen eller en annen skole neste år

 

Det er et godt valg å bytte skole, spesielt til privat.

 

Men jeg må likevel anbefale KG fremfor Steinerskolen, KG er betydelig bedre.

KG, der går kjæresten min! :!:

 

Artig at du skulle nevne det :p

 

Angående håret mitt, så har jeg ikke fått så mange bemerkninger, da det er ferie og alle folka er på ferie ;)

 

Men broren min, noen venninner, noen venner, nær familie og andre jeg har kontakt med året rundt syntes det var sinnsykt stilig :)

 

Jeg hadde bortimot 40 cm hår før :thumbup:

 

Og!! Jeg har aldri følt meg så glad for å gå i farger :!:

Har batikfarga to t-skjorter og skal snart farge flere :)

 

Kjøpte meg grønne sko og greier, så nå kjører jeg ordentlig stil :)

 

Skal se om jeg får bytta skole

 

Ja, jeg begynner i 9.-klasse :)

Lenke til kommentar

Du er som du er, og ingen kan gjøre noe med det.......Du må ikke vise dem respekt, men heller ikke være storkjefta....Da får du sikkert juling!!!! Men du må bare være som du er!!!!!!! ;) Du er god på skolen; du får bedre utdannelse.....De er dårligere; de får dårligere utdannelse..........Lykke til!!!!!!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...