Gå til innhold

Mitt første epic drop!


Anbefalte innlegg

En ogre i Tanaris var så vennlig og gi meg dette etter sin død i går kveld, så glad så glad:

 

Warden Staff

Binds when equipped

Two-Hand Staff

89 - 134 Damage Speed 2.40

(46.5 damage per second)

260 Armor

+11 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 43

Equip: Increased Defense +15.

 

 

Da jeg selv er Warlock (lvl 47 atm), dvs cloth bruker, tenkte jeg først på å bruke den selv. Stamina er også alltid velkomment hos en Lock. Etter å sjekket litt rundt på nettet viser det seg at druider er desperate etter denne staffen. Den gir visstnok 1200+ til armor når de er i bear form, i tillegg til ganske brukbar DPS ved melee. Legger den nok ut på AH (Doomhammer) regner jeg med, ser snittprisen på Allakhazam.com og diverse forum er 200g+. Ikke nok til å kjøpe den staffen jeg er mest sugen på, denne er på AH for 800-1000g buyout:

 

Glowing Brightwood Staff

Binds when equipped

Two-Hand Staff

127 - 191 Damage Speed 3.10

(51.3 damage per second)

+15 Stamina

+29 Intellect

+9 Spirit

+15 Nature Resistance

Durability 120 / 120

Requires Level 49

 

Eller er det noen andre brukbare staff jeg som warlock bør sikte meg inn på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått 1 stk epic-dropp.

 

http://www.thotbott.com/?i=5376

 

Gloves of Holy Might

Binds when equipped

Hands Leather

86 Armor

Durability 40 / 40

Requires Level 37

Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

Equip: +20 Attack Power.

Equip: +30 Attack Power when fighting Undead.

Sells for 53 Silver 44 Copper to vendors

Item Level 42

 

disse droppet hos en Stone Elemental i Badlands (nord-vest). Er tydeligvis MEGET lav drop-rate på disse, 0,03% eller noe:)

 

Da jeg var en level 40 warrior da dette skjedde, hadde jeg ikke behov for disse, og fikk solgt dem for 49 gull på AH. DET var koselig det.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk blir så gira over Hurricane?

 

Den gimper jo en hunter noe så seriøst når det gjelder skade. Her bruker man masse talentpoints og tid på å makse crit % og skade, og så går man bort og kjøper seg en ertesprettert for å skyte med? Klart den er kjapp og har OK DPS, men crits blir jo latterlig lave med den.

 

Som hunter så bør man gå for en bue med mest mulig minimum skade + høy DPS. Gir mer skade + lavere ammoforbruk (noe som ikke er å forakte når 200 Thorium arrows koster ca. 50s)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk blir så gira over Hurricane?

 

.....

Her bruker man masse talentpoints og tid på å makse crit % og skade, og så går man bort og kjøper seg en ertesprettert for å skyte med? Klart den er kjapp og har OK DPS, men crits blir jo latterlig lave med den.

....

husk at med en Hurricane så critter du desto oftere, NESTEN dobbelt så ofte kontra den forrige bua jeg brukte (Verdant Keepers Aim, eller hva den het).

 

Dessuten syns jeg det er kjipt å måtte være avhengig av at den store trege bua skal kritte for at du skal kunne klare å vinne.

 

Når det gjelder grinding så er ihvertfall en Hurricane den beste bua IMO. Men det er klart når den helvettes roguen som tror han skal få en lett HK ved å snike seg innpå deg mens du er i kamp med en mob, tråkker i den velplasserte freezing trap'en din, så er det veldig greit å ha en treg bue med MYE skade. :)

 

EDIT : skrivefeil, som vanlig :/

Endret av dga01
Lenke til kommentar
En ogre i Tanaris var så vennlig og gi meg dette etter sin død i går kveld, så glad så glad:

 

Warden Staff

Binds when equipped

Two-Hand Staff

89 - 134 Damage Speed 2.40

(46.5 damage per second)

260 Armor

+11 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 43

Equip: Increased Defense +15.

 

 

Da jeg selv er Warlock (lvl 47 atm), dvs cloth bruker, tenkte jeg først på å bruke den selv. Stamina er også alltid velkomment hos en Lock. Etter å sjekket litt rundt på nettet viser det seg at druider er desperate etter denne staffen. Den gir visstnok 1200+ til armor når de er i bear form, i tillegg til ganske brukbar DPS ved melee. Legger den nok ut på AH (Doomhammer) regner jeg med, ser snittprisen på Allakhazam.com og diverse forum er 200g+. Ikke nok til å kjøpe den staffen jeg er mest sugen på, denne er på AH for 800-1000g buyout:

 

Glowing Brightwood Staff

Binds when equipped

Two-Hand Staff

127 - 191 Damage Speed 3.10

(51.3 damage per second)

+15 Stamina

+29 Intellect

+9 Spirit

+15 Nature Resistance

Durability 120 / 120

Requires Level 49

 

Eller er det noen andre brukbare staff jeg som warlock bør sikte meg inn på?

Grattiz!! SJUKT fett våpen hrhr :!: :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...