Armageddon Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ifølge Gamepot skal demoen bli utgitt på nett den 10. juni, altså neste fredag! merk av på kalenderen alle sammen!
Ravn Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ifølge Gamepot skal demoen bli utgitt på nett den 10. juni, altså neste fredag! merk av på kalenderen alle sammen! Sleng opp en McLink til hvor du leser dette, finner det ikke på Gamespot.
Lucas Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det ventes på mer info angående demo realease Imorgen og på Mandag, så demoen kan komme imorgen, eller mandag, eller etter det, men varmen er rundt mandag !
Elendil Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Demo: Over at the EA Play site one of the admins has posted a little bit of information about the demo, check it out: Although final dates for the Battlefield 2 demo have not been locked down we understand we will be allowed to make it available in little over a week. Once again these features are not 100% final but the demo will contain: One map 16-player single player 16 and 32-player multiplayer Time limit per round Other information we have received is that the testing of the demo finishes tomorrow, so could be released as early as Monday. Also, the map is known to be Gulf of Oman. Judging by EA's tendency to release stuff on Friday though, clear your schedule for the 10th.
tbend Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Vi gleder oss jævli! Håper det ikke ødelegger for eksamen!
Dupper Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Gleder meg mye mer en det j*** half life 2 komm.. hmm..lure på hvor stor demoen er da...hater å last ned sånne ting..hehe.. det bliur så gøy, wi er ferdig på skolen den 22, i 23 juni komer spillet og sa skal jeg stå opp tidli og dra til butikken!!! waaa
SvennAndre Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Bajs, synd jeg er på konsert på fredagen.. Blir vel ikke å spille demoen før lørdags kveld.. :S Får satse på at den blir utsatt til da..
zilch Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hvis spillet legges ut for salg den 17ende så er jo det perfekt, kjøper det på veien hjem fra siste eksamen
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Var på telefon med Spiderman.no i dag, og han jeg pratet med kunne meddele at spillet muligens ble utsatt litt til, men at han ikke visste før i neste uke. Får håpe at han bare pratet tull..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå