Gå til innhold

soldier of fortune 3 kampanje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske at Raven har sagt at de skal lage SOF3 "when the time is right". Jeg har desverre ingen kilder på dette som jeg husker, men mener jeg leste det og at de skulle bruke en høyt forbedret D3 engien med samme type vold som vi ellers er vant med.

Har nå signert dette og håper på et SOF3 jeg og. Begge spillene før i serien har vært underholdende, spennende og morsomme SP messig. MP har jeg ikke fått testa ut noe for jeg har en ustabil linje nå (300 mm ping) og før hadde jeg ISDN, og på LAN var det bare CS og Warcraft hele tiden. Men jeg lengter etter et spill hvor du spiller mot mennesker med menneskelige våpen og ikke minst en "moderne verden" og ikke en overnaturlig eller WW2 verden.

Det er alltid lov å håpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tviler på at utviklerene begynner på et nytt spill på grunnlag av at mange vil ha det. :p Er nok litt mer som ligger bak. Men flott innsats!

6553874[/snapback]

Øh, hæ? Du tror at folk lager spill for andre grunner enn hva folk vil ha? Hva er det du tror spillutviklere/utgivere vil ha når de gir ut et spill? Muslinger? Nei, de vil ha store salgstall. Gode, populære spill selger som varmt hvetebrød. WW2-spill blir laget hele tiden fordi det en gang i tiden var ekstremt populært (hovedsaklig fra og med MoH: Allied Assault), og nå melker de dette konseptet så til de grader, helt til de ser at folk blir lei WW2-spill. Når dette skjer, kommer det ikke til å komme spesielt mange WW2-spill på lang tid, da folket ikke lenger vil ha det.

Likevel tror jeg nok ikke Raven retter seg etter slike kampanjer som den der, da jeg skal vedde på at halvparten av de som har skrevet seg på, aldri har latt tanken om å kjøpe spillet streife hodet. Kommer det ut, sier de "flott!", så laster de det ned.

EDIT: skrivefeil.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Det er vel bare å håpe... Utrolig fett spill...

og til deg som mente at det ikke gikk å skyte av kroppsdeler i sof2 mp... det går fint det, men du kan bare gjøre det med det dødelige treffet. Du kan ikke skyte kroppsdeler av lik... :thumbup:

Personlig så syntes jeg nå at singleplayerdelen rocka også jeg da... :blush:

Skrevet

Det syntes nå jeg også. Både i 1'ern og 2'ern hadde jeg mange timer morro i SP såvel som i MP. Historien i 2'ern var kanskje litt snål (og den sluttet temmelig uferdig), men selve handlingen synes jeg var god. Variasjonen var også veldig god. Man fikk prøvd seg litt på sniking, lagarbeid med NPC-soldater i jungelen, sitte på MG på bil og i helikopter, drepe narkobaroner og beskytte basen når den ble infiltrert. Jeg liker begge spillene utrolig godt, og jeg gleder meg, som allerede nevnt, virkelig til en eventuell 3'er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...