Gå til innhold

Laste ned wow lovelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han du har fått guest passet av har sannsynligvis spillet på både dvd og cd (som begge var med i CE pakken). Det burde vel ikke være noe probelm å få låne en av delene i et par timer, slik at du får installert..

Etter du har installert spillet trenger du ikke cdene/dvden lenger..

Lenke til kommentar
han du har fått guest passet av har sannsynligvis spillet på både dvd og cd (som begge var med i CE pakken). Det burde vel ikke være noe probelm å få låne en av delene i et par timer, slik at du får installert..

Etter du har installert spillet trenger du ikke cdene/dvden lenger..

Er da klar over det, men det var ikke spørsmålet mitt!

Lenke til kommentar
han du har fått guest passet av har sannsynligvis spillet på både dvd og cd (som begge var med i CE pakken). Det burde vel ikke være noe probelm å få låne en av delene i et par timer, slik at du får installert..

Etter du har installert spillet trenger du ikke cdene/dvden lenger..

Er da klar over det, men det var ikke spørsmålet mitt!

Nei, men vi gir ikke "råd" til hvordan du skal "laste" ned WoW-klienten.. For så vidt jeg vet har ikke Blizzard lansert den for public-nedlastning enda! Og det vil si at det ikke er lov til å laste den ned...

 

Rett meg hvis jeg tar feil..

Lenke til kommentar
han du har fått guest passet av har sannsynligvis spillet på både dvd og cd (som begge var med i CE pakken). Det burde vel ikke være noe probelm å få låne en av delene i et par timer, slik at du får installert..

Etter du har installert spillet trenger du ikke cdene/dvden lenger..

Er da klar over det, men det var ikke spørsmålet mitt!

Nei, men vi gir ikke "råd" til hvordan du skal "laste" ned WoW-klienten.. For så vidt jeg vet har ikke Blizzard lansert den for public-nedlastning enda! Og det vil si at det ikke er lov til å laste den ned...

 

Rett meg hvis jeg tar feil..

Ber ikke om noe ulovelig. Syntes det er ganske teit med 10 dagers pass visst man må kjøpe spillet uansett..

Lenke til kommentar
Du må ikke kjøpe det - for du låner jo selvsagt CDene/DVDene av han du fikk guestpasset.

 

Det er ikke lagt ut WoW-klient for nedlasting lenger, så det er vel heller ikke å regne som lovlig vil jeg tro.

Jaja, for vel låne det da.. teit.. :(

Dette er på grunn av flok laster ned til de crappy privatserverene.

Ikke det at jeg har spilt på dem, men det suger at det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er veldig synd at Blizzard ikke har gjort det mulig å både kjøpe og laste ned WoW fra internett, slik som det er gjort med Guild Wars.

Lenke til kommentar

Det er fullt lovlig å laste ned WoW, i betaen var det jo dette man gjorde, og den kan fortsatt brukes etter man patcher. Problemet er bare at du uansett må kjøpe spillet for å få en gyldig konto. Når det gjelder guestpass'n så kan du helt sikkert bruke den sammen med versonen du har lasted ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...