Gå til innhold

TES: Hva ville du gjort i TES IV Oblivion akkurat nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke så mye info om det ennå. Mye tyder på at det ikke blir sesonger osv, men det blir ihvertfall en by lengre nord der det er snø, men vet ikke om det faktisk blir sesonger.

Det som virker litt rart/teit er at oblivion kommer til å være mindre i fysisk størelse enn morrowind, og der tar det ikke lang tid å løpe rundt øya. Å hva skall man med hest da? Tror det kan bli teit med "sommer" var i sør og vinter i nord vist oblivion er mindre.

Lenke til kommentar

Oblivion blir faktisk ikke mindre. Om du ser på kartet over verden ser du at hele Oblivion-området er ganske så stort. Det er lissom ikke bare den lille øya i midten i Cyrodill det er snakk om.

 

Se dette kartet:

 

http://tes.ag.ru/articles/geography/img/EmpireOfTamriel.gif

 

For meg virker det som om hele Cyrodiil-provinsen skal være med. Altså det ser ikke ut som om det er noen synlige grenser, dessuten er jo over halve området fylt av skog.

Dessuten har de jo nevnt at det blir 9 store byer og tilogmed en havn eller noe sånt, så det kan ikke være lite.

 

Edit: Utviklerne har også sagt at de ikke vil gjøre som i Morrowind med at det er uendelig med sjø rundt øya. I Oblivion blir det noe slags melding om at du nærmer deg slutten på kartet og nå kan du ikke gå lenger.

Derfor kan det ikke være en øy det er snakk om.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Oblivion blir faktisk ikke mindre. Om du ser på kartet over verden ser du at hele Oblivion-området er ganske så stort. Det er lissom ikke bare den lille øya i midten i Cyrodill det er snakk om.

 

Se dette kartet:

 

http://tes.ag.ru/articles/geography/img/EmpireOfTamriel.gif

 

For meg virker det som om hele Cyrodiil-provinsen skal være med. Altså det ser ikke ut som om det er noen synlige grenser, dessuten er jo over halve området fylt av skog.

Dessuten har de jo nevnt at det blir 9 store byer og tilogmed en havn eller noe sånt, så det kan ikke være lite.

 

Edit: Utviklerne har også sagt at de ikke vil gjøre som i Morrowind med at det er uendelig med sjø rundt øya. I Oblivion blir det noe slags melding om at du nærmer deg slutten på kartet og nå kan du ikke gå lenger.

Derfor kan det ikke være en øy det er snakk om.

Er ikke det det samme karte som i et av de gamle Tes spillene???

Lenke til kommentar
Er det et STED som heter Oblivion?

Hvorfor fikk det det navnet egentlig?

Ser det ikke på kartet....

Oblivion er Helvete tror jeg. Det ligger sansynligvis under bakken eller i en annen dimensjon. Derfor er det ikke synlig på kartet.

 

Kan ikke noen lage "den store TES IV Oblivion tråden" hvor vi diskuterer alt som har med spillet å gjøre.

Denne tråden fokuserer på hva du ville gjort i TES IV Oblivion nå, ikke alt mulig annet.

 

Topic

Akkurat nå vil jeg lage til feller og lokke dumme npcer ut i dem.

:)

Lenke til kommentar
Er det et STED som heter Oblivion?

Hvorfor fikk det det navnet egentlig?

Ser det ikke på kartet....

Oblivion er Helvete tror jeg. Det ligger sansynligvis under bakken eller i en annen dimensjon. Derfor er det ikke synlig på kartet.

 

Kan ikke noen lage "den store TES IV Oblivion tråden" hvor vi diskuterer alt som har med spillet å gjøre.

Denne tråden fokuserer på hva du ville gjort i TES IV Oblivion nå, ikke alt mulig annet.

 

Topic

Akkurat nå vil jeg lage til feller og lokke dumme npcer ut i dem.

:)

Oblivion betyr glemt/glemsel

 

To be consumed into oblivion - Gå i glemmeboken

 

Tror det har med glemte guder og slikt ?

Lenke til kommentar
Kan ikke noen lage "den store TES IV Oblivion tråden" hvor vi diskuterer alt som har med spillet å gjøre.

Done.

 

Edit: siden den tråden ble stengt så tror jeg vi fortsetter all OT-praten her. Mith, nå ble jo jammen forumet mye bedre! Er du fornøyd? Neppe.

 

*mumle noen stygge lokale skjellsord*

 

Edit2: så jo ikke at det var en annen "Den store TES IV Oblivion tråden"-tråd. Oops, my mistake.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Jo jeg tror det er et av de gamle kartene ja, men vi ser jo oversikten og landområdene er jo like uansett. Mulig de flytter noen byer hit og dit da, men landmassen blir nok stor nok!

Ja men i morrowind er det bare morrowind, og det har ikke samme form en gang.

 

*on topic*

Jeg ville antagelig vært på jakt etter noen dyre våpen å stjele.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva jeg ville gjort nå? Etter å ha lest dette intervjuet på Games.net ville jeg gjort dette:

 

Paralyzing guys and watching them fall down stairs never gets old.

 

:D

 

En annen ting også...

 

A simple "get the diamond from that guy... quest can be done in hundreds of ways now. Is he sleeping? When is he home? Does he take the diamond to work with him? Does he like me? Can he sell it? Should I kill him? Pick his pocket? Steal his food and see if he sells the diamond to eat? That's just some off the top of my head.

 

Gjett hvem som skal være tyv! :dribble:

Lenke til kommentar

Lurer på om det går an å utpresse... :evil: Hadde vært kult, men da må det til med dynamisk dialog eller noe, det har vel ikke kommet! Med mindre det er kodet inn alle mulige kombinasjoner av utpressingsmetoder, ting å utpresse med og ting du skal få fatt i...

 

Men dynamisk dialog kommer garantert en eller annen gang, mark my words!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...