Gå til innhold

TES: Hva ville du gjort i TES IV Oblivion akkurat nå?


Anbefalte innlegg

Hva ville du gjort i TES IV Oblivion akkurat nå :)

 

Jeg vil:

-Gå rundt i skogene og titte på livet i naturen.

-Velge meg ut en npc og forfølge den gjennom sin livssyklus mens jeg sjult sniker meg etter og lager trøbbel for personen uten å bli oppdaget.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan du skrive litt om hva du aller mest ønsker å gjøre i TES IV Oblivion akkurat nå :)

 

Jeg vil:

-Gå rundt i skogene og titte på livet i naturen.

-Velge meg ut en npc og forfølge den gjennom sin livssyklus mens jeg sjult sniker meg etter og lager trøbbel for personen uten å bli oppdaget.

Word! :D

Lenke til kommentar
"Gå rundt i skogene og titte på livet i naturen."

 

Visst du gjør det i flere timer synest jeg du er rar, ta deg en tur ut til den virkelige naturen istedet! :roll:

 

(hohoho, lurer på hvor mange personer som vil mislike meg sterkt etter dette)

Vel da er jeg rar :p

 

Jeg sitter å tar screenshots av store naturopplevelser i Far Cry, så rar er jeg.

 

Er foresten omringet av den virkelige naturen, så den har jeg nok av.

Lenke til kommentar
"Gå rundt i skogene og titte på livet i naturen."

 

Visst du gjør det i flere timer synest jeg du er rar, ta deg en tur ut til den virkelige naturen istedet! :roll:

 

(hohoho, lurer på hvor mange personer som vil mislike meg sterkt etter dette)

Vel da er jeg rar :p

 

Jeg sitter å tar screenshots av store naturopplevelser i Far Cry, så rar er jeg.

 

Er foresten omringet av den virkelige naturen, så den har jeg nok av.

*Humre* :wee:

 

Du skal bare vite at du er ikke den eneste. :p

Lenke til kommentar
Hadde nokk også sneket meg rundt og spionert på npc`ene.

Håper det ikke blir som i fable, at alle i nærheten snurseg etter deg for å beundre deg, de bruker gjerne hele ettermidagen på det, jævlig irriterende :thumbdown:

:!: he he

 

Hmm, jeg lurer på om npcene kan snike seg etter oss, tyver kanskje. Kan de robbe husene våre? Isåfall skal jeg sikre hele huset med feller.

Lenke til kommentar
Hadde nokk også sneket meg rundt og spionert på npc`ene.

Håper det ikke blir som i fable, at alle i nærheten snurseg etter deg for å beundre deg, de bruker gjerne hele ettermidagen på det, jævlig irriterende :thumbdown:

:!: he he

 

Hmm, jeg lurer på om npcene kan snike seg etter oss, tyver kanskje. Kan de robbe husene våre? Isåfall skal jeg sikre hele huset med feller.

Det hadde vært utrolig kult! Da får man faktisk endelig bruk for lock-spellet...

Lenke til kommentar
Hadde nokk også sneket meg rundt og spionert på npc`ene.

Håper det ikke blir som i fable, at alle i nærheten snurseg etter deg for å beundre deg, de bruker gjerne hele ettermidagen på det, jævlig irriterende :thumbdown:

:!: he he

 

Hmm, jeg lurer på om npcene kan snike seg etter oss, tyver kanskje. Kan de robbe husene våre? Isåfall skal jeg sikre hele huset med feller.

Det hadde vært utrolig kult! Da får man faktisk endelig bruk for lock-spellet...

Og det er da man må ha en hissig vakthund som du mater med rått kjøtt. :dribble:

Lenke til kommentar
Og det er da man må ha en hissig vakthund som du mater med rått kjøtt.  :dribble:

Så langt en magiker ikke bryter seg inn og forvandler bikkja til stein da :p

 

Edit: Fra en preview:

The example we took a look at featured a woman whose bookstore we happened upon. After chatting her up a bit about the current quests we were undertaking, she started to get a little frisky and invited us upstairs. It would be rude not to accept, wouldn't it? Unfortunately, we were met by her dog, Thunder, who promptly ruined the mood. She told us to relax as she spent some time practicing her marksmanship with a bow. Strange lady. After a few shots, it was clear that she was awful, but luckily she had a marksman potion lying around and with a chug, she was instantly nailing bull's-eyes. (This is an example of how even NPCs are able to increase their abilities with more experience and items, just as the player can!) Meanwhile, Thunder the dog (who runs off the same Radiant AI system as his master), was barking up a storm, which queued the woman to feed him some meat. After a few bites, he was still barking, so, being adept at magic, our friendly host turned him to stone, and then went to take a nap. What a strange person.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...