mo1900 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Prøver å sette opp en Thomson Speedtouch 510 i Bridge-modus. Problemet er at jeg ikke kommer på nett etterpå. Har prøvd både å gjøre det manuelt ved og gå rett inn i modemet og å gå inn via CD'en som fulgte med. Men problemet er det samme... ingen kontakt med nettet. Så da er jeg nødt til å resette modemet til Routermodus og konfigurere på nytt.
Hanasand Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvor har du bridget den til ? Deg selv eller en annne router ?
agvg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Men problemet er det samme... ingen kontakt med nettet.Så da er jeg nødt til å resette modemet til Routermodus og konfigurere på nytt. Telenor? Hvis ja så må du jo sette opp maskin eller egen router med PPPoE og husk @online.no etter brukernavnet.
mo1900 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hvor har du bridget den til ?Deg selv eller en annne router ? Er i forbindelse med IP-telefon fra TeleVoIP, det er de som anbefaler Bridgemodus. Men selv om jeg kan mye så kommer jeg litt til kort her Forøverig er supporten hos TeleVoIP lite å skryte av, har ringt og ringt og ringt uten at noen svarer. Flere som har erfaring med dette firmaet? Endret 31. mai 2005 av framo
olary Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Når du setter thomson modemet i bridge og du har online adsl, må du ha en ruter i tillegg ellers vil du ikke få voip til å fungere. Husk oppsett med pppoe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå