Gå til innhold

Futurama på vei tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh.....OK :)

Kult det også :p

Pluss at det er tegnekurs på bonusmateriellet hvor du kan lære å tegne de forskjellige karakterene! :p

Hey...What smells like blue?

(Fra Rosewell that ends well)

Skrevet (endret)

yay!

Dette har jeg drømt om lenge! Futurama eier! :!:

Zapp Brannigan og Bender er de beste tegneserie figurene noensinne, ved siden av Homer da såklart.

Endret av Do_the_Bender
Skrevet

Vil bare Informere alle om at Futurame sesong 5 går på tv2Xtra :thumbup:

Tror det er hver dag men ikke helt sikker men gikk hverfall en episode i dag kl.20

Skrevet
(ble det ikke nevnt helt til slutt i kommentarporet til den siste episoden?)

Nja, ikke helt. Det var Matt Groening som sa: "See you on some other DVD!". Jeg må legge til at det ikke hørtes heeelt seriøst ut. Men hva gjør vel det? Vi får kanskje nye episoder likevel! :D

Skrevet

Håper det kommer flere sesonger, men hvis det skulle skje må de være like gode som de forrige. Hvis de nå lager nye sesonger som ikke er like gode har de drept serien litt for meg. Fikser de like gode blir jeg svært glad!

Men jeg hørte rykter om "Futurama: The movie" en gang, noen som vet hva som skjer der? Blir det noen film?

Skrevet
Jeg har bare hørt om Simpsons filmen som kommer i 2kog8!

Du er klar over at 2008 er kortere å skrive sant? 2k skal jo være en forkortelse av 2000. Bare for å nevne det.

Skrevet
Jeg har bare hørt om Simpsons filmen som kommer i 2kog8!

Du er klar over at 2008 er kortere å skrive sant? 2k skal jo være en forkortelse av 2000. Bare for å nevne det.

Jeg har ikke dårlig tid! :p

Skrevet (endret)

Bite my shiny metal ass :p

i en simpsons episode tar en livet av seg fordi de la ned futurama det er kansje noe å tenke på :hmm:

Endret av Little slask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...