Gå til innhold

HJELP mista alle pengene mine (engelsk)


Anbefalte innlegg

Ahaha, det var en eller annen her ja som opplevde akkurat det samme ved å bruke en slik hax0r gold-get ting. Den stjal seff passordet hans, og siden så han ikke de pengene :)

 

Er 99% sikker på at du har testa en slik en, uansett hva du sier :whistle: Ingen som får tak i passord/brukernavn med mindre du har et opplagt passord som f.eks. brukernavnet ditt elns. Og om du ikke har sagt passordet til en sjel, så er vel det den eneste muligheten som gjenstår. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men blizzard ser vel store penge overføringer! men jeg får penga mine! har ikke sagt passe mitt til en kjel! seriøst hvis jeg ikke får dem tilbake...da klikker jeg og sakl åersonele Drepe alle hele blizzard teamet

Enda godt du ikke oppgav pasordet til kjell! han er en grådig kar!

Lenke til kommentar
Ja, men blizzard ser vel store penge overføringer! men jeg får penga mine! har ikke sagt passe mitt til en kjel! seriøst hvis jeg ikke får dem tilbake...da klikker jeg og sakl åersonele Drepe alle hele blizzard teamet

Enda godt du ikke oppgav pasordet til kjell! han er en grådig kar!

:!:

Lenke til kommentar

Stinker litt av denne her ja. Eneste muligheten til at noen har vært inne på kontoen din og rappet gullet er;

 

1) trojaner skjult i en addon/prog som har tilknytning til WoW. En tilfeldig trojan-infestering er neppe særlig interessert i WoW opplysningene. Må være et målbevisst forsøk fra noen med interesse for WoW.

 

2) lånt bort username/passord til noen du stolte 100% på (men som var en kjeltring)

 

Såkalt "hacking" av MMOG kontoer er i 99,99999999999999% av tilfellene snakk om at noen har fått infoen enten fra eieren selv eller fra en trojaner.

 

Såh...ALDRI gi bort username/passord, ALDRI installer tvilsomme addons/apps uten i det minste å kjøre en scan på filene først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Tviler på at du får penger tilbake fra Blizzard. På forumet (wow-europe) har jo Blizzard selv sagt at de ikke erstatter tapt utstyr. Det er kun én grunn til at man har tapt det: Passord/brukernavn. Det er din egen feil. Du burde velge et bedre passord. Selv har jeg et som er uknekkelig :)

 

Men det er jo lov å håpe... :)

Dette kan jeg avkrefte med engang. Item som blir solgt, mistet eller noe annet blir erstattet hvis du ønsker det. Tar opptil 2 uker før du evt. får det tilbake.

 

Gullet ditt får du også tilbake. Som sagt så vil dette ta opptil 2 uker fra du har fått første henvendelse fra GM.

 

 

Gjorde en bommert selv og "solgte" epic stav til vendor men etter en ticket till GM og litt ingame chat så fikk jeg altså denne tilbake etter 11 dager.

 

Men vær så snill å send et nytt ticket til GM uten fjortiss sms chat i meldingen. Du er så useriøs med den formuleringen der.

Lenke til kommentar

OK....btw den meldinga som er på toppen som jeg har skrevet på engelsk var jo ikke den jeg sendte til blizzard da! jeg skrev en fin og enkel melding til dem..skrev ikke OMG OMG OMG I lost my money....

 

skrev bra engelsk og lett og greit innhold!

Lenke til kommentar

Føler med OP.

206 gold som forsvinner uten større grunn er noe alle som spiller WoW ville reagert rimelig kraftig på.

Blizzard er nok villige til å se på saken, men OP bør ikke forvente seg for mye. Hva sjansene for å få tilbake pengene er vet bare Blizzard. Det er nok noe ulik kundebehandling i og med at Blizzard ikke er et stort menneske, men mange små (eller middels store... - de er jo ikke vertically challenged, som det heter "over there").

 

Noen postere antyder at OP kanskje har oppgitt passordet sitt til en eller annen hacker-greie. Dette vet vi ikke. OP kan like gjerne være en redelig ung fyr.

Å flame denne karen er, i mine øyne, rimelig lavpannet. Om det er fordi han skriver feil/barnslig, eller dere mener han er skyld i dette selv er egentlig uvesentlig. Hvis man klager over Blizzard og samtidig henger seg opp i hvor dumme alle andre enn man selv er så er det kanskje på tide å se seg i speilet.

Dette er ikke drittkasting. Jeg ønsker meg bare at vi skal være litt snille, og vise forståelse for andres fortvilelse - selv om (eller kanskje spesielt når) de er 15 år og skriver OMG OMG.

 

Så til OP:

Ta det rolig. Vent på svar. Hvis du ikke får pengene tilbake - skriv igjen. Formuler deg godt og vær saklig som du sier du var når du skrev til Blizzard første gangen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg ville sendt en melding til en GM med en gang, og lurt hva pokker som har skjedd - de har vel oversikt over hvor penger sendes med tanke på folk som kjøper gull.

 

Om det er resultatet av noen som har fått tak i passordet ditt, så ville jeg tatt en dyp scan av maskinen din for keyloggers med oppdatert antivirus og forskjellige antispyware programmer.

 

En annen ting er å alltid å passe på å ikke bruke simple passord, bruk små og store bokstaver, tall og symboler, samt minst 8 chars i lengde.

 

 

Engelsken din er forresten ute å kjøre, selv om du er frustert så tror jeg du får veldig mye bedre svar fra folk om du konsentrerer deg om å skrive skikkelig.

Lenke til kommentar

seriøst det er fortsatt ingen som har forstått det! jeg har skrevet en seriøs melding til GM!

 

har ikke skrevet sånn jeg skrev det GAmer.no

 

slapp av dere som ikke har forstått det! men jeg hadde passord på 15 bokstaver har nå med fiujefewofjlwelkfjwelkfjwlkfjw så eks så jeg må kopiere fra word for å få tak i! så nå tviler jeg sterkt..btw det jeg skrev der er ikke Passordet mitt, men har masse bokstaver!

Lenke til kommentar
seriøst det er fortsatt ingen som har forstått det! jeg har skrevet en seriøs melding til GM!

 

har ikke skrevet sånn jeg skrev det GAmer.no

 

slapp av dere som ikke har forstått det! men jeg hadde passord på 15 bokstaver har nå med fiujefewofjlwelkfjwelkfjwlkfjw så eks så jeg må kopiere fra word for å få tak i! så nå tviler jeg sterkt..btw det jeg skrev der er ikke Passordet mitt, men har masse bokstaver!

Kanskje du delte ut word-dokumentet på dc, winmx eller lignende?

Lenke til kommentar
OMG need help fast im playing on Burning blade EU server

 

I have a paladin 43 nick : poddi.

 

This friday i had 206 gold, and when i got back this sunday and logget on my paladin i only got 27 silver left!! need help! i have worked so hard for those moeny..plz i jused so much time getting all that momney and now there suddently gone helP bliZ.. ive tried everything but you never answer! ive opend a ticket and you didnt answer. i sendt you lots of mail, and then i only get tp automatilcy e-mails reaplays from you.. neeed serious help!! i never told any one what my password is!

 

Edit: mange skrivefeil tror jeg :cry::cry:

Du sendte ikke den meldingen til blizzard?

Hvem henvender du deg i de utheva setningene da? (bare lurer)

 

99% av alle hackingtilfeller er forårsaket av brukeren selv i på en måte eller annen. Er du HELT sikker på at du ikke har klart å informere noen om passord og brukernavn? Selv med en feiltagelse?

Lenke til kommentar
seriøst det er fortsatt ingen som har forstått det! jeg har skrevet en seriøs melding til GM!

 

har ikke skrevet sånn jeg skrev det GAmer.no

 

slapp av dere som ikke har forstått det! men jeg hadde passord på 15 bokstaver har nå med fiujefewofjlwelkfjwelkfjwlkfjw så eks så jeg må kopiere fra word for å få tak i! så nå tviler jeg sterkt..btw det jeg skrev der er ikke Passordet mitt, men har masse bokstaver!

Kanskje du delte ut word-dokumentet på dc, winmx eller lignende?

DER kan du nok også ha problemet ja. Jeg har selv holdt på å glemme meg bort i en lignende sak, og det finnes så kyniske og sleipe mennesker rundt i verden som utnytter slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...