Gå til innhold

Leroy filmene, hvor kan jeg laste ned

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skjønner ikke hva som er så stort med denne filmen, det er bare en wipe......... tar da 2 sek å få rezzet på nytt.

lol, det er selve øyeblikket som er morsomt....

De planlegger, legger taktikk, så plutselig...LEEEEEEEROOOOOY JENKINGSSSSS..

Oh my god, he just went in....

haha, priceless....

Skrevet
Leeroy filmene? Tror nok bare han rakk å lage en før han ble svartelistet i all ettertid, du ;)

Nopes, for alt var satt opp. Alt var kødd rett og slett.

Skrevet

Nå har ikke jeg studert Leeroy myten, men viss argumentet for at det er fake kun er at noen skriver "Wipe time" i chaten, så er vel det litt tynt. Det blir og sagt at de ar 32.33% sjangs for å klare det. (Hvor han fikk de talla fra vet jeg ikke) Det er uansett ikke så uvanlig med noen litt negative sjeler som kunne finne på og skrive noe sånnt før man prøver på noe i UBRS. Det er tross alt ganske vansklig der oppe

Skrevet
Nå har ikke jeg studert Leeroy myten, men viss argumentet for at det er fake kun er at noen skriver "Wipe time" i chaten, så er vel det litt tynt. Det blir og sagt at de ar 32.33% sjangs for å klare det. (Hvor han fikk de talla fra vet jeg ikke) Det er uansett ikke så uvanlig med noen litt negative sjeler som kunne finne på og skrive noe sånnt før man prøver på noe i UBRS. Det er tross alt ganske vansklig der oppe

De har jo selv skrevet at det var med hensikt....

Kunne sikkert leita det opp for deg, men det kan du klare selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...