Gå til innhold

Forslag til kjøp av mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg anbefaler ipod shuffle, den er veldig liten og genial :D og ikke minst fin ;)

Den er langt fra genial!! :thumbdown: Det finnes jo ikke display på den i det hele tatt.

Siden du har satt prisen mellom 1000 - 1500 så syns jeg du skal vurdere Creative sin Zen Micro. Kjøpte en fra komplett til 1649,-i forrige uke. Kan ikke si annet enn at den er strålende. Bra funksjoner, helt ok display, lang batteritid, akkurat passe str og ikke minst: Du trenger ikke installe drivere til den på pcn :thumbup:

Edit: leif`s

Endret av drool
Lenke til kommentar

Jeg vil iallefall anbefale deg å ta en titt på Olympus m:robe mr-100... jeg har en selv, og er strålende fornøyd så langt :)

 

Den mangler en del av funksjonene som creative og apple sine spillere har, men den er minst like god å bruke, den har god lyd (god nok for meg iallefall) og direkte genialt design. Du finner strengt tatt ikke en mer stilfull spiller i mørket enn denne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå har jeg bestilt Olympus m:robe! :D syns den så meget flott ut, og har lest mye bra om den. Yey  :dribble:

Tror ikke det er noe dårlig valg! Leste en test på den, hvor den fikk terningkast seks faktisk... Så jeg tror du har noe godt i vente... Lykke til!

Yes, bladet "Gadgets" hadde en test på mp3-spillere nå, og der fikk den også 6 :) Dinside.no ga den 5. Eneste aberet er at jeg ser de fleste tester påpeker at den har noe lavt max-volum... Men hørte noe om at det kunne være den europeiske firmwaren som hadde begrensninger der, og at det kanskje ville ordne seg med amerikansk firmware. Noen som veit noe nærmere om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...