webby1 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Noen vet om det kommer en ny Gran Theft Auto spill og når? #Topic endret av moderator# Endret 29. mai 2005 av Jankee
Samael Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Har ikke hørt noen ting, jeg tror nok ikke det blir noen GTA i år, men, de er jo så pengegale, så jeg kan ta feil.
Dragon Hunter Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Noen vet om det kommer en ny Gran Theft Auto spill og når? GTA 6? Både Vice City og San Andreas er modifiserte versjoner av GTA3; de har samme motor, og noenlunde samme fysikk.
Pilot_ Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Er ikke Rockstar opptatt med å lage barnespill nå da? Eller lærespill for barn?
webby1 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 (endret) trudde at alle gta spilla gikk i rekkefølge.. 4. GTA Vice City 5. GTA San Andreas Edit: skrivefeil Endret 29. mai 2005 av webby1
Campari Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det står jo ikke GTA 4: Vice City eller GTA 5: San Andreas...
Dragon Hunter Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 trudde at alle gta spilla gikk i rekkefølge.. 4. GTA Vice City 5. GTA San Andreas Edit: skrivefeil Nei, Worms Armageddon var ikke Worms 3, og Sims: Living Large var ikke Sims2.
Mr.Andersen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Lurer på om det kjem eit nytt til PS3, men det er jo ei stund til.
Dragon Hunter Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Lurer på om det kjem eit nytt til PS3, men det er jo ei stund til. Rockstar Games har sagt at GTA 4 kommer først når PS3 kommer...
ttt Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 det skal kome eit gta spel til psp. dette skal vistnok vere meir barnevennlig. det kjem sikkert til å kome eit nytt gta spel til ps3 når den tid kjem.
Hr. Jenssen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 trudde at alle gta spilla gikk i rekkefølge.. 4. GTA Vice City 5. GTA San Andreas Edit: skrivefeil Nei, Worms Armageddon var ikke Worms 3, og Sims: Living Large var ikke Sims2. Men Sims: Living Large er en utvidelse, og kan ikke regnes som en oppfølger, slik som Vice City og San Andreas. Man må ha det originale Sims for å få spille Living Large. BTW: Fint at folk mener at Vice City og San Andreas ikke regnes som 4 og 5 (husker at jeg var i en krangel med en del folk her på Gamer for en god stund siden), for de er ikke det. For at GTA skal få et nytt tall, må det være revolusjonerende på en eller annen måte (altså, i forhold til GTA3, Vice, SA). Dette kan være forskjellige ting, men jeg tør vedde på at det er det grafiske som blir vektlagt. Men har lenge vært snakk om et nytt GTA som skulle komme til PS2. Det var faktisk snakk om at det skulle komme til jul i år (dette er fakta, men det kan godt hende at det har blitt avlyst eller flyttet til PS3, etc.).
PetePistola Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Lurer på om det kjem eit nytt til PS3, men det er jo ei stund til. Rockstar Games har sagt at GTA 4 kommer først når PS3 kommer... Har de bekreftet det? Har hørt rykter, men ikke noe bekreftelse..
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 trudde at alle gta spilla gikk i rekkefølge.. 4. GTA Vice City 5. GTA San Andreas Edit: skrivefeil Feil. Om du har spilt det alles første Grand Theft Auto spillet kjenner du kanskje igjen navnet på byene. De 3 byene i det første GTA heter nemlig *suprise* Liberty City, Vice City og San Andreas. De 3 siste spillene vi har sett nå var bare en VELDIG shina opp 3 versjon av det første GTA spillet GTA London 3D blir vel neste
ZprMario Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Lurer på om det kjem eit nytt til PS3, men det er jo ei stund til. Rockstar Games har sagt at GTA 4 kommer først når PS3 kommer... Har de bekreftet det? Har hørt rykter, men ikke noe bekreftelse.. De har vel ikke direkte bekreftet det, men hvem tror egentlig ikke at det vil komme et nytt GTA spill til PS3? Dette er tross alt en av de mest suksessfulle spillseriene noen gang lansert, de har neppe planer om å stoppe med det første (i allefall tror jeg det ikke før jeg ser de står fram og hevde det). Ellers leste jeg da de holdt på å sette sammen San Andreas at de holdt på med et større og mer ambisiøst prosjekt i tillegg, men som måtte vente til neste generasjons konsoller pga for avansert for PS2. Så skal ikke se bort fra at det kan dukke opp noe etter (1 år kanskje? Ren gjetting her, men siden de ikke har bekreftet at det vil dukke opp ved PS3 lansering, tror jeg det vil ta ca 1, kanskje 2 år etter dette) at PS3 er i hyllene.
royale Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 det skal kome eit gta spel til psp. dette skal vistnok vere meir barnevennlig. det kjem sikkert til å kome eit nytt gta spel til ps3 når den tid kjem. barnevennlig? blah.. Mission 1: Take this old woman to the store so she can buy bread.
Bruun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Aprilspøken med GTA: Oslo var litt moro. Den var genial :!: De to neste ukene har jeg bare eksamen og ikke noe skole, så da blir det nok GTA:SA 24/7 her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå