Gå til innhold

Total War: Stummende mørke og våte barbarer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden det ikke er kommet noen artikkel fra gamer.no der de går dypere inn på "Barbarian Invasion" prøver jeg meg på en. Denne artikkelen/sniktitt (kall det hva dere vil) er basert på info fra forskjellige sider og er høyst uoffisiell.

Husk at jeg ikke har like god mulighet til å sjekke kilder og komme med ny informasjon som gamer.no .

Håper allikevel dere kan bli litt klokere etter denne teksten :)

Edit: "Artikkelen" er midlertidig fjernet, stikk innom *fjernet* og gå inn i kategorien *fjernet* . Dette fordi jeg er redd for at gamer.no/eller andre søstersider vil kunne si at de har copyright på teksten. (se reningslinjenes punkt 16)

Dere kan fortsette å diskutere her :) .

August 2007 - La den inn igjen!

:::::::

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Skrevet av: Preben alias The Strategy-player

Kilder:

- www.gamer.no

- www.ign.com

- www.gamespot.com

- www.gamespy.com

- www.computerandvideogames.com

- www.gamearena.com

I etterkant av E3 kom det ut bilder, under er to linker til sider med forskjellige bilder:

gamequarter.be - R:TW - Barbarian invasion

gamespy.com - R:TW - Barbarian invasion

edit: Må sies at dette er mitt første forsøk på en artikkel :D

rome.jpg

Endret av TSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, tusen takk :blush: .

Nå venter vi bare på at gamer.no spør om å få publisere den :tease: .

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Seriøst Preben! Nå sender du en PM til TST og spør om han vil publisere artikkelen. Jeg tror du får 70 spenn for vær artikkel, og emr hvis de er lange. Så kom igjen. Men nå som den er postet på forumet, er det de som har copyright på den...

Skrevet

Kanskje ikke så lurt å "publisere" den her da? Men samtidig har jeg prøvd å kjempe for at sidene ikke kan bruke materiale uten å spørre osv.

Riktignok har de ennå ikke endra på den... ( Link )

Men det ville være litt risky gjort av dem evt. å bare publisere artikkelen uten tillatelse, de ville da vel fått en del motstandere da?

Btw: poster den på klanforumet også, bare for å ha den der (man vet jo aldri hva som kan skje)!

Skrevet

hva med å fjerne artikkelen herifra hvis du er redd for at de skal bruke den? Men jeg tror de kommer til å betale hvis de bruker den, i alle fall spørre deg om å få bruke den. Er jo bare å redigere den bort før de får taket på hvis du vil :p

Herr brun

Skrevet

De fører vel logger på hva som er skrevet på serveren, så det å fjerne den hjelper heller lite. De har(slik jeg har forstått det), full mulighet til å sjekke serverlogg, for å så sakse ut hele artikkelen.

Om de er så uetiske at de hadde gjort det, er noe jeg tviler sterkt på :)

Skrevet
De fører vel logger på hva som er skrevet på serveren, så det å fjerne den hjelper heller lite. De har(slik jeg har forstått det), full mulighet til å sjekke serverlogg, for å så sakse ut hele artikkelen.

Om de er så uetiske at de hadde gjort det, er noe jeg tviler sterkt på :)

Jeg tror at de må tilbakestille hele forumet (altså at alt som er skrevet etter at artikkelen er fjernet forsvinner), så det tviler jeg på. Men som sagt, de er nok ikke så uetiske at de "stjeler" artikkelen, selv om de har lov (i følge retningslinjene). Om de bruker den kommer de nok til å betale deg :)

Forøvrig er det en del språkfeil, men jevnt over var det en god artikkel.

Herr Brun

Skrevet

Jeg tok det vekk herfra fordi Zyfex og Orresnei uttrykte sin bekymring ved å la det ligge her. Fordi reninglinjenes punkt 16 sier at hw.no med søstersider kan bruke innlegg uten vederlag. Om dette hadde blitt gjort tviler jeg på, men man kan vel aldri være for sikker :ermm: .

Skrevet (endret)

Ja jeg har sendt ;) .

Ikke skru forventningene i taket nå da, kan jo hende den ikke blir det.

Fikk svar på den første, men da ba han om linken, hadde glemt å legge til den, men nå er den også sendt.

edit: Noen småfeil i artikkelen er fikset på, ikke alt, men nå er den litt bedre.

Endret av The Strategy-player

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...