Gå til innhold

Tips til råtten mage?


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til : Larzemannen

 

Du kan gjøre som alle her sier, eller du kan tjene store penger ved å enkelt og greit fiser/promper, det høres kanskje litt rart ut men det er sant:

Hvis du fiser/promper konstant i 6 år, da har du nok gass til å produsere en hel Atombombe, så fortsett og spis lakserende drops sier nå jeg :)

 

Hvis du syntes at 6 år er litt for drøyt så kan du jo be noen hjelpe til, som f.eks din mor og far, for å korte ned tiden. Regnestykket blir da: 6år / (3) Din far + mor + deg = 2 år

Hvis du syntes fortsatt at 2 år er er litt lenge kan du jo be 3 stykker gode venner som også kan hjelpe til, regnestykket blir da: 6år / (3) Din far + mor + deg * (3) gode venner = 1 år.

Da blir plutselig 2 år halvert til 1 år (fra 6 år).

Så begyn og kjøp så mye lakserende drops (av den samme typen du spiste) du har råd til og del det ut til dine familier og venner, tid er penger! :thumbup:

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Til : Larzemannen

 

Du kan gjøre som alle her sier, eller du kan tjene store penger ved å enkelt og greit fiser/promper, det høres kanskje litt rart ut men det er sant:

Hvis du fiser/promper konstant i 6 år, da har du nok gass til å produsere en hel Atombombe, så fortsett og spis lakserende drops sier nå jeg :)

 

Hvis du syntes at 6 år er litt for drøyt så kan du jo be noen hjelpe til, som f.eks din mor og far, for å korte ned tiden. Regnestykket blir da: 6år / (3) Din far + mor + deg = 2 år

Hvis du syntes fortsatt at 2 år er er litt lenge kan du jo be 3 stykker gode venner som også kan hjelpe til, regnestykket blir da: 6år / (3) Din far + mor + deg * (3) gode venner = 1 år.

Da blir plutselig 2 år halvert til 1 år (fra 6 år).

Så begyn og kjøp så mye lakserende drops (av den samme typen du spiste) du har råd til og del det ut til dine familier og venner, tid er penger! :thumbup:

...?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

for å være ærlig magen min har vært bad lenge nå, men det kan skyldes adrinalinforgifting + kjederøyking (les: nikotinforgiftning). Men uansett fant jeg ut at hvis jeg ikke drikker brus på 2 dager, fiser jeg myyyyyye mindre. Så det er blitt mye mer vann på meg i det siste. Jeg har satt i gang ett forsøk for å se om brusen har virkelig skylda.

 

Så finnes det andre ting som vi individuelt reagerer imot. For min del er det melkeprodukter. Jeg vet hva som skjer med meg om jeg drikker mel, derfor holder jeg meg unna faenskapet. Men jeg er enig i at det kan fort bli en plage. Tenk om du skal møte en jente du har aldrig sett før, og skal liksom på date elns. Så har du urolig mage......hvor flaut er ikke det?

 

Jeg syns at det var no slags pulver en blander i vann som stabiliserte magen på en eller annen måte. Kanskje det hjelper mot gasser også? Jeg vet desverre ikke. Men dere som har erfaringer med slike tilfeller, post gjerne ivei, da dette er ett utbredt problem som mange vil gjerne løse.

Lenke til kommentar
Er det ikke kunstige søtstoffer som gir pastiller og slikt lakserende virkning?

Trur i alle fall det for det er bare saker med kunstig sukker som har advarsel om lakserende virkning. I så fall vil brus med kunstsukker også kunne skape fiseproblemer.

da har vi funnet en av kildene :) brus

 

Slutt å drikk brus. Idag har jeg drikki kun vann, har ikke skjedd meg noe enda :) nothing.

Lenke til kommentar

Det du kan prøve er vidundermedisinen Idoform (I-do-form, ha ha, morsomt). Er min beste venn dersom magen er kranglete, og du får kjøpt det reseptfritt på apoteket. Bare vær OBS dersom du har cøliaki, for det soya i det.

 

Lommelegen sier:

Probiotikum, melkesyre som balanserer magen. Kan brukes som forebyggende for urolig mage. Passer derfor fint til utenlands ferien, eller etter avsluttet antibiotikakur.

Lenke til kommentar

Spis noe fiber, det rensker med seg alt dritt i tarmene!

 

Men det viktigeste, som jeg tror du gjør feil, er at du spiser få måltider om dagen.. Ikke spis 3 måltider der du stapper i deg mat, men fordel det ut over 5-6 måltider. Da slipper du det problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...