StarGazer Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Den introdusere egne distrikter for tysk, engelsk, fransk og spansk snakkende. Og de vil komme med fler bosser, så det blir lettere å få fatt i elite skills. Mer her
Kuroneko Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 eliteskills er skills du bare får ved å bruke capturesignet på unike monstre (de med sånn farge rundt seg og egne navn) Skal vel i det store og det hele være mer spennende enn vanlige skills.
Laserlasse Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Den introdusere egne distrikter for tysk, engelsk, fransk og spansk snakkende. Det finnes en gud..
Destructionz Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Det finnes en gud, america realm. Slagordet: "America, der du kan være helt sikker på at en ekkel tysker ikke kommer i ansikte ditt og sier..... "was?." Endret 28. mai 2005 av Destructionz
Laserlasse Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 America Realm er forsåvidt OK i den forstand at man slipper ulike former for eurotrash, men det er ikke bare himmelen. Et problem er at det er en annen tidssone, og det er ofte litt lite folk i fellesområder / arena, i alle fall på de tider jeg spiller. I tillegg opplever jeg generelt sett amerikanske spillere i MMORPG spill som utrolig umodne, utålmodige og egoistiske (I likhet med mange asiatiske spillere) . Dette pleier å være en god del bedre på servere med en stor sett europeisk befolkning. Jada, jeg vet at det er en veldig generalisering, men det er stort sett den erfaringen jeg har fra både GW og andre online spill. Men spiller på på America Realm for å slippe tyskertøsene.
Glipp Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 endelig et district for de snodig-snakkende vesnene er lei av at det kommer folk bort til meg og sier Das bla bla bla......blaaaa bla bla... og noe i den duren..
Chasseur Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 endelig et district for de snodig-snakkende vesnene er lei av at det kommer folk bort til meg og sier Das bla bla bla......blaaaa bla bla... og noe i den duren.. Arena.net har hørt våre bønner! Men hvor får man capture signet egentlig?
PinneVed Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 I og etter Denravi begynner skill NPCene å selge SoC.
Rofle01 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det som er litt synd med disse tysker distriktene er at det nesten kommer til å bli tomt i de andre.
Chasseur Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hehe, tipper alle engelsktalende kommer til å flykte tilbake til europa etter denne patchen!
.Martin. Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 I og etter Denravi begynner skill NPCene å selge SoC. det er 2 quester i lions arch du får av magi mudore eller noe sånt. den første får du bare xp av men den andre får xp og SoC
norseson Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Kor kan eg laste ned dei andre patch'ane? På Gw sida?
Adversary Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Tror de blir steama automatisk eller må kjøpes i butikken (men den tror jeg ikke kommer før til høsten ) Ekke sikker..
Stifi Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Tror de blir steama automatisk eller må kjøpes i butikken (men den tror jeg ikke kommer før til høsten ) Ekke sikker.. Trur det ja.
Chasseur Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Denne blir streamet. Alt for liten til at man må kjøpe den!
Adversary Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Denne blir streamet. Alt for liten til at man må kjøpe den! ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå