Gå til innhold

samsung e 720


Anbefalte innlegg

min samboer kjøpte seg en samsung e720 her for noen uker siden meget fornøyd med den , eneste minuset er att der er så veldig dårlig lyd på mms meldinger hun for er det noen som vet hvordan vi skal få de til og bli høyere lyd har prøvet mye forskjellig innstilinger men det hjelper ikke :-( når jeg sender de over til min d-500 er den mye høyere lyd !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har e720 selv, men jeg har ikke merket noe spesielt med lyden, funker fett på min tlf. er det vanlig lyd på mp3 spilleren da.? hvis ikke så er det jo noe med høytaleren, da er det bare å sende den inn på verksted..,

 

 

PS: i alle tester å sånn står det jo at d500 har mye bedre lyd enn e720 tross i at de er nokså like

Endret av siggn
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...