Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli lei av å si det...

men igjen... pris må tas i betraktning! (sleng på et par utropstegn og en 1 ekstra, til de som ikke forstår). Om 3230 fortjener seks, er det greit nok at blir diskutert, men å sammenligne den med P900, og 6680... *klør meg i hodet og sier ikke mer*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo kanskje nevne hvilken telefon som tilbyr samme funksjonalitet på markedet? Ingen? Nei...

Hva med 6670, 6630, 6680, 6681, Qtek S100, Qtek 9090, SE P800, SE P900, SE P910 for å nevne noen.

Jeg mente selvsagt hvilke som har samme funksjonalitet som 6680... Ingen av de du nevnte har f.eks. UMTS, videotelefoni, godt kamera. Dessuten stiller PDA-telefoner i en litt annen klasse.

Lenke til kommentar
QUOTE (Crazysteps @ 29/05/2005 : 14:37)

QUOTE (Lurifaksen @ 29/05/2005 : 03:40)

Du kan jo kanskje nevne hvilken telefon som tilbyr samme funksjonalitet på markedet? Ingen? Nei... 

 

 

Hva med 6670, 6630, 6680, 6681, Qtek S100, Qtek 9090, SE P800, SE P900, SE P910 for å nevne noen. 

 

 

Jeg mente selvsagt hvilke som har samme funksjonalitet som 6680... Ingen av de du nevnte har f.eks. UMTS, videotelefoni, godt kamera. Dessuten stiller PDA-telefoner i en litt annen klasse.

 

Det er jeg enig i. Selv gav jeg 6680 en 5'er. Ikke langt unna 6'ern.

 

Jeg begynner å bli lei av å si det...

men igjen... pris må tas i betraktning! (sleng på et par utropstegn og en 1 ekstra, til de som ikke forstår). Om 3230 fortjener seks, er det greit nok at blir diskutert, men å sammenligne den med P900, og 6680... *klør meg i hodet og sier ikke mer*

 

Selv om man tar med pris i beregningen så er IKKE 3230 verdt en 6'er. Er alt for mye som trekker ned.

P900, 6680 osv ble trukket med da jeg forstod det slik at Lurifaksen lurte på hvilke andre mobiler som hadde de samme funksjonene.

 

Dessuten: 3G og videotelefoni er fremdeles ikke så viktige egenskaper at dette automatisk skal kvalifisere til toppkarakter.

Lenke til kommentar
Dessuten: 3G og videotelefoni er fremdeles ikke så viktige egenskaper at dette automatisk skal kvalifisere til toppkarakter.

Er det noen som har hevdet dette?

 

Er ikke så viktige egenskaper at det automatisk gir 6, men når disse egenskapene kommer på toppen av en ellers bra mobil og derfor gjør at mobilen ikke har noen reelle konkurrenter, da begynner man å snakke om 6'er...

Lenke til kommentar
Dessuten: 3G og videotelefoni er fremdeles ikke så viktige egenskaper at dette automatisk skal kvalifisere til toppkarakter.

Er det noen som har hevdet dette?

 

Er ikke så viktige egenskaper at det automatisk gir 6, men når disse egenskapene kommer på toppen av en ellers bra mobil og derfor gjør at mobilen ikke har noen reelle konkurrenter, da begynner man å snakke om 6'er...

Det det ble sagt var at siden den ikke hadde noen konkurrenter (ingen andre telefoner med de samme egenskapene) så MÅTTE den få 6.

 

Det er jeg uenig i.

 

Hadde den hatt flere funksjoner enn samtlige andre telefoner og samtidig ikke hatt noe som trakk den ned fra sin overlegne posisjon, så skal den få 6.

 

I tilfellet 3230 sysn jeg det er bedre å ta til takke med færre funksjoner til samme pris enn å holde ut med en ubrukelig treg telefon av laber kvalitet.

Lenke til kommentar
Jeg synes og testen var fin, men at den får 6 totalt på tross av endel svakheter og en rekke 4 og 5ère i kategoriene finner jeg midlt sagt merkelig.

Du må huske at du leser testen på Amobil. Der får stort sett alle nyere Nokiatelefoner 6 i terningkast. Uansett om telefonen fortjener det eller ikke. Dette begynner mest å ligne på en parodi av et nettsted... :!: :!:

Lenke til kommentar
Jeg synes og testen var fin, men at den får 6 totalt på tross av endel svakheter og en rekke 4 og 5ère i kategoriene finner jeg midlt sagt merkelig.

Du må huske at du leser testen på Amobil. Der får stort sett alle nyere Nokiatelefoner 6 i terningkast. Uansett om telefonen fortjener det eller ikke. Dette begynner mest å ligne på en parodi av et nettsted... :!: :!:

:roll:

 

For du tror ikke at det er en *virkelig* sammenheng mellom Nokia sine "smart-telefoner" og gode testresultater?

Lenke til kommentar
Leser dere i det heletatt tilbakemeldinger fra oss i disse trådene. Påpekte en åpenlys feil i min forrige post, og den er fortsatt ikke rettet. :p

 

Heisann

 

Vi leser selvfølgelig alle tilbakemeldinger som kommer på forumet.

 

Det er i utgangspunktet artikkelforfatteren som har ansvar for å rette de feil som måtte bli påvist i sin egen test. Nå har imidlertid Simen vært bortreist en stund, så det har ikke blitt gjort noen rettinger, får bare beklage det.

 

Feilen skal i hvert fall være korrigert nå, og jeg har også fått på plass grafene til JBenchmark som manglet.

 

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som kan hjelpe meg med et lite problem...muligens feil med telefon/synk

 

I outlook når man lagrer nummere kan man ikke sette + der...den blir bare tatt vekk...

 

jeg vil lagre alle nummerne mine med +47 slik at når jeg er i utlandet er det bare og ringe uten og redigere nummeret med +47 forran. Om jeg gjør det manuelt på telefonen så fungerer det fint...men jeg får ikke til og gjøre det fra outlook og så synkronisere, outlook bare fjerner +

 

Hva må jeg gjøre for og fikse dette ? gidder ikke redigere alle nummerne med +47 manuelt på telefon.

 

EDIT:

Jeg fikk det til nå, jeg måtte sette +47 på city/area code og ikke country/region ...

Men nå som jeg har alle mine kontakter lagret med +47 forran så vises ikke navnet deres når de ringer fordi de +47 blir ikke sendt med...

 

Er det noe måte og ungå dette på eller må jeg lagre 2stk av det samme nummeret(en med +47 og en uten) slik jeg har gjort på mine eldre mobiler...

Endret av Nobrains
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...