Gå til innhold

Kan noen lodde PS2en min? (Får betaling)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en Matrix Infinity liggende her, og lurte på om det er noen i Bergensområdet som kunne tenkt seg å lodde den på PS2en min. (Hadde tenkt å gjøre det selv, men innså at jeg var for noob til å lodde da jeg så punktene på kortet)

 

PS2en er en PAL V3.

 

 

 

 

PS:lurte på om dette kanskje gikk under bruktmarkedet, men det blir vel litt feil...eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Etter et raskt søk på google, fant jeg ut at Matrix Infinity er en mod-chip for PS1/PS2/DVD spillere som gjør slik at man kan spille av tvilsomt/uoriginalt/piratkopiert materiale.

 

Dette er strengt ulovlig ifølge retningslinjene, både piratkopiering (tråden hinter til det) og mod-chips er nevnt som ulovlig i retningslinjene som du sa at du hadde lest da du registrerte deg her.

Annonser er heller ikke lov.

 

:hrm:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Hmm... Etter et raskt søk på google, fant jeg ut at Matrix Infinity er en mod-chip for PS1/PS2/DVD spillere som gjør slik at man kan spille av tvilsomt/uoriginalt/piratkopiert materiale.

 

Dette er strengt ulovlig ifølge retningslinjene, både piratkopiering (tråden hinter til det) og mod-chips er nevnt som ulovlig i retningslinjene som du sa at du hadde lest da du registrerte deg her.

Annonser er heller ikke lov.

 

:hrm:

Mente at mod-chips ikke falt under den kategorien. Finner ihvertfall ikke noe i denne paragrafen om mod-chips. Husk at mod-chips kan brukes til mye mer enn å spille av piratkopier. Mener også å huske noe om at man er uskyldig til det motsatte er bevist...

 

Til trådstarter: Jeg ville ha sjekket om det er noen som selger mod-chips lokalt - de burde kunne hjelpe.

Lenke til kommentar
Hmm... Etter et raskt søk på google, fant jeg ut at Matrix Infinity er en mod-chip for PS1/PS2/DVD spillere som gjør slik at man kan spille av tvilsomt/uoriginalt/piratkopiert materiale.

 

Dette er strengt ulovlig ifølge retningslinjene, både piratkopiering (tråden hinter til det) og mod-chips er nevnt som ulovlig i retningslinjene som du sa at du hadde lest da du registrerte deg her.

Annonser er heller ikke lov.

 

:hrm:

en pc kan uten modding brukes til å spille av piratkopiert materiale, men vi har nå lov å skrive om det for det om. chipping av en ps2 er en oppgradering som gir den flere funksjoner, ikke en piratkopieringshack.

 

 

on topic:

jeg har hørt at folk fort tar 6-800 kroner for å lodde på en slik chip. for de pengene ville ihvertfall jeg vurdert å lære meg å lodde skikkelig. tar ikke så lang tid å bli flink nok til å lodde kretskort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...